Thursday, September 02, 2010

چیر لیدر نیمه اسلامی در دیدار بسکتبال ایران و آمریکا


                                             چیر لیدر در بازی ایران و آمریکا 
                                            چیر لیدر ها در رقابت بسکتبال قهرمانی جهان 
بار دیگر ایران اسلامی در عرصه داخلی ، در حالی که سگان ولایت بی قلاده  و پوزه بند در حال پرتاب سنگ و شکستن شیشه و اقدام به پاشیدن رنگ و دزدیدن دوربین مخفی  در اطراف خانه کروبی میباشند در عرصه بین المللی به یک پیروزی بزرگ دست یافت .
دوستداران ولایت مطلقه !؟  در این ایام مقدس بار دیگر  پرچم اسلام  در سرزمین کفر برافراشته شد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مستکبر کوبیده شد .
آخرین خبر حکایت از این میکند که در بازی بسکتبال ایران و آمریکا دختران « چیر لیدر» مجبور به پوشیدن شلوار شدند . در صحنه جهانی اولین بار است که این عمل مقدس رخ میدهد . اگر چه چیر لیدرها حجاب کامل را رعایت نکرده اند اما این گام خبر از گامهای بزرگتری در عرصه بین المللی میدهد . آیت الله « خ  » که نخواست نامش فاش شود در یک تماس تلفنی با شبکه خبر یاد آور شد که در گامهای بعدی دختران « چیر لیدر» را مجبور به گذاشتن روسری و مقنعه و چادر خواهند کرد و در نهایت آن فاحشه ها را در دادگاه عدل الهی به جهت اشاعه فساد به پای میز محاکمه خواهند کشاند و بنام محارب با خدا و رسول خدا و مفسد فی الارض سنگسار خواهند کرد. اصلن چه نیازی دارد که مردم ناموس خود را در برابر هزاران هزار نامحرم  آنهم کون برهنه به معرض نمایش بگذارند . بگذار اسلام عالمگیر شود آن وقت ما دمار از روزگارشان در می آوریم .
لازم به یادآوری است که تیم بسکتبال ایران در پنجمین روز از رقابت های بسکتبال قهرمانی جهان به دیدار آمریکا رفت و در پایان به دلیل همین دنسرها که بی روسری و چادر در صحنه مشغول تکان دادن پایین تنه خود بودند حواسشان پرت شد و با نتیجه 51 - 88 تن به شکست دادند .
به هر حال امیدواریم که چیر لیدرهای مرد اسلامی در بلاد کفر با زنجیر و سنج و سینه زنی در میدانهای ورزشی در آینده تشکیل شود و به جای رقص و آواز روضه خوانده شود .

No comments:

Post a Comment