Saturday, September 25, 2010

این پیروزی خجسته باد

در پی سفر رئیس جمهور برگزیده امام زمان و نایب امام زمان به نیویورک جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل ، یک گله دیپلمات که شامل فاطی جنده های کماندو ، ازلشکر عفاف و حجاب و یک دوجین وزیر و وزرای عمامه دار و بی عمامه میشدند او را همراهی کردند . 
این اولین بار بود که  شهر نیویورک که مرکز استکبار جهانی میباشد لشکری چادر سیاه  را در خود میدید . آیت الله جنتی با دیدن عکس فوق آنهم در واکنشی بی سابقه با نامه ای دشمن شاد کن یاد آوری کردند که شما با این حجاب تان بزرگترین ضربه را به استکبار جهانی وارد آوردید ، ضربه ای که 11 سپتامبر در مقابل آن به صفر هم نمی رسد .
لازم به ذکر است که در بدو ورود لشکر اسلام به نیویورک جلسه ای با حضور رئیس جمهور احمدی نژاد و گروهی از متخصصان خرید فروش سلاح تا مواد مخدر و علوم حدیث و فقه اسلامی در هتل هایت شهر نیویورک  برگزار شد .  در ابتدار جلسه  حمد و سوره  و دعای سفر خوانده شد و سپس ریئس جمهور در باره خدمات اسلام به ایران و داد خواهی از ملت مظلوم فلسطین  سخنانی ایراد کرد و بعد از آن مشکلات تلویزیون های لس آنجلسی و نحوه کمک مالی به آنها مورد بحث و بررسی حاضران  قرار گرفت و در پایان با خواندن عقد صیغه یک روزه  با هیئت خواهرانی که رئیس جمهور محبوب جهان اسلام را همراهی میکردند  ، جلسه گفتگو با پخش کاندوم  و سلام و صلوات با خوبی و خوشی  پایان یافت .

No comments:

Post a Comment