Wednesday, September 22, 2010

زندان در زندان


آدم تا وقتی که در لجن زندگی میکند از آنجا که با کثافات دمخور شده است فضای پاک و پاکیزه را درک نمی کند و وقتی که از آن محیط کنده شد و در افقهای بالا بلندتری قرار گرفت ، آنگاه آن فضای گذشته مملو از لوش و لجن را درک میکند . درست مثل داستان عقاب  که مرحوم خانلری به صورت شعر آن را ترجمه کرده بود .
ایران امروز ما نیز از برکت اسلام که حکومت استبدادی نماینده آن میباشد لبریز از لجن شده است . لجنزاری که انسانهای آزاده را در هوای مسموم خود خفه میکند .
ما بر حسب عادت در وهله نخست به غل و زنجیرهای «  مریی »  که بدستور ولایت مطلقه و توسط نیروهای انتظامی و لباس شخصی ها و بسیجی های آدمکش بر دست و پای مخالفان این نظام در زندانهای مخوف بسته شده است نظر می افکنیم ، اما اگر خوب نگاه کنیم  و به ژرفای جامعه چشم بدوزیم ، می بینیم که هزاران هزار زنجیر «  نامریی »  علاوه بر آن زنجیر ها بر روح انسانها بسته اند . زنجیر هایی که لحظه لحظه به شکنجه جان آدمی شمشیر برکمر بسته اند . 
این زندانهای مخوف نامریی و ابزارو ادوات شکنجه ، احکام شرعی و علوم دینی میباشند که درون انسانها  را به تاریکخانه ای مملو از اشباح مخوف و جهنمی مبدل میسازند .
این ساختار فرهنگی که بر فراز زیرساختهای اقتصادی - اجتماعی بنا شده است برای طولانی تر کردن این نظام فاشیستی اسلامی ضروری میباشد چرا که در جهانی که با سرعت حداکثر در عرصه تکنولوژی به پیش میتازد با شکلبندی اجتماعی و سیاسی که در سرش ولایت فقیه نشسته است همخوانی ندارد و هر گونه کوتاه آمدن در برابر فرهنگ پویای انسانی این نظام را با سر در دره های نابودی پرتاب خواهد کرد .
این مذهب موجود که نماینده های آن را دایناسورهایی تشکیل میدهند که در سلسله مراتب دینی یا الیگاریشی آخوندی متجلی میشود ، با انواع ترفندها در برابر انسانها ایستاده اند و حرف حساب مردم را با شلاق و تازیانه و اعدام جواب  میدهند . 

مردم از دمدمای سحر که از خواب بر میخیزند تا نیمه های شب احکام شرعی آنها را به بند کشیده است و نقطه ثقل این احکام در  زیر شکم زن و مرد خلاصه میشود . با نیم نگاهی به این احکام خواهیم فهمید که چرا 24 ساعت سران نظام داد و هوار میکشند که حفظ قوانین اسلامی از نان شب نیز واجب تر است . 
فکر نکنید که اینهمه مساجد که روز و شب در هر نقطه از این فلات پهناور قد علم میکنند  خودبخودی صورت میگیرد و این همه آخوند که مانند مور و ملخ در هر کوچه و برزن وز وز میکنند و گله های عفاف که به مدارس فرستاده میشوند تا آداب  حجاب را به دختران بیاموزند ، کنفرانسها ، انجمن اسلامی ها ، پایگاههای بسیج و همه و همه با یک هدف صورت میگیرد . سرکوب بیشتر .
در این میهن آفت زده از آداب سفر تا معاشرت گرفته تا آداب نظافت از جمله مسواک زدن و  مستراح رفتن و ریدن
از نحوه گل و لای مالیدن بر سر تا قمه زدن حتی بر فرق سر کودکان 
آداب گردشگری تا روابط شرعی محرم و نامحرم
از مراسم شب زفاف تا انواع جماع 
و صیغه و شرایط آن ، نحوه دست زدن به فرج ، اندازه دخول و نحوه دخول از سوراخهای دوگانه مرد یا زن، نگاه به بدن لخت زن ،  مکانیزم خوابیدن همزمان با چند زن ، 
از نحوه موی سر مردان تا ریش و سبیل و چشم و ابرو
از آداب از خانه بیرون آمدن زن و سلام و علیک کردن  و نگاه کردن دیگران 
 سیره پیشوایان دینی  و میلیونها حدیث نبوی و خرافات دیگر
آداب خوردن و آشامیدن و نحوه سخن گفتن و گوزیدن با شدت های مختلف ( شاید شوخی حساب کنید ولی در این امر مهم دهها حدیث از صدر اسلام نقل شده است ) .
استمنا و اختلافات بزرگان شیعه و سنی در این بابت 
نماز های مختلف علاوه بر نمازهای معمولی که در چندین نوبت خوانده میشود مثلن : نماز وحشت ، نماز نافله ، نماز عید قربان ، نماز عید سعید ، نماز شب اول قبر ، نماز شب زفاف ، نماز میت ، نماز آیات در خسوف و کسوف ، پیشنماز و پس نماز و دهها و صدها احکام شداد و غلاظ  و کوفت و زهر مار دیگر
صدها و هزاران دعا و زیارت  منجمله دعای باران ، دعای برکت خاک ، دعای پیدا کردن وسایل گمشده ، ذکر مصیبت اهل بیت ، دعای گمشدن در بیابان ، دعای پولدار شدن  ،دعای ندبه ، دعای توسل ، دعای کمیل ، دعای زن گرفتن ، دعای شیر دوشیدن ، دعای از خانه بیرون رفتن ، دعای صبحت با مرد نامحرم ، دعای بچه دار شدن ، انواع زیارت از زیارت خمینی تا زیارت 124000 پیغمبر و 12 امام و 9000 امامزاده تنها در ایران و زیارت عاشورا تا زیارت جای پای امام زمان و ...
آداب بیرون راندن اجنه از جسم انسان و دفع شیاطین از منزل
حلال و حرام ، خمس و زکات ، دیه و انواع دیگر دوشیدن و نوشیدن خون محرومان
محرم و رمضان و دهها نوع  روزه و شعائر دیگر ومرگ و جشن تولد امامان و پیفمبران و دایناسورهای مذهبی  ( که بدتر از عزاداری و سینه زنی میباشد ) 
آداب انعقاد نطفه و پرده بکارت 
ومیلیونها احکام اسارت بار که روح و جسم را به بند میکشد . انسان را خوار و ذلیل میکند  و روحیه نشاط را نیست و نابود میکند  و در نتیجه انسان ،  در طلسم هایی بی پایان در بند و بندگی این شیادان بر جای می ماند . انسانی که از جوهر خویش الینه گشته است  و مسخ شده است .  انسانی که حتی از اجداد تاریخی خود که در غارها زندگی میکردند عقب تر برگشته است .
                                                                        ...
سرنگونی تام و تمام این نظام قرون وسطایی با جنگ بی امان فرهنگی گره خورده است . جنگی که آسان نیست . اما پیروزی اش محتوم است .

No comments:

Post a Comment