Tuesday, September 07, 2010

فتنه گران و آزادی



وامصیبتا ، وامصیبتا ، وامصیبتا
عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان
در حالی که آمریکا و عمله و اکره اش این روزها محکم تر از همیشه بر طبل جنگ می کوبند . در حالی که مستکبران ژنرالهای چند ستاره  خود را روزانه به کشورهای شیخ نشین همسایه می فرستند تا نقشه های شوم سلطه طلبانه را تکمیل کنند . در حالی که تحریمهای سازمان ملل این «  قلعه شیاطین »  هر روز اوج بیشتری به خود میگیرد و کمر مستضعفین را شکسته است و دستگاههای دولتی را فلج کرده است . در حالی که فریاد علمای اعلام و حجج اسلام در باره « فتنه بزرگتر » گوش فلک را کر کرده است . 
در گوشه و کنار و روزنامه های صهیونیستی میخوانیم که : « حقوق بشر در ایران در خطر است 
 شیوا نظرآهاری و نسرین ستوده را آزاد کنید . 
ایران زندان خبرنگاران است .
چشم یکی از زندانیان بنام جواد زارع بر اثر وارد آوردن شمشیر زندانبانان در بهداری زندان تخلیه شده است 
سکینه محمدی   را سنگسار نکنید .
کودکان  زیر 18 سال را چرا اعدام میکنید ودهها و صدها خبر دسته پنجم دیگر ... » .

امت شهید پرور ما بخوبی می داند که ایران آزاد ترین کشور جهان است . 
امروز نخبه های فراری ما از ریاضیات گرفته تا فیزیک بلاد غرب را پر کرده اند  .
امروز صدور آخوند و عبا و عمامه و نعلین و کتاب مفاتیح الجنان و حلیه المتقین ما نقش اول را در صادرات  بازی میکنند .
در سال گذشته ما تنها در منطقه شیعه نشین لبنان در یک ماه 30 طلبه ممتاز  صادر کردیم ، آنهم مجانی .
ما با کار فرهنگی شدید همبرگر های مک دونالد ها و رستورانهای زنجیری در دول اروپایی را که مخلوطی از گوشت خوک و نجاسات دیگر بوده است . اسلامی کردیم . 
اکنون بیشتر گوشت های رستوران هایشان ذبح شده و با تایید ائمه جماعات مساجد است .
ما برای همین کار فرهنگی خشم سکولارها را در آن مناطق بر انگیخته ایم . آنها داد و فریاد راه انداخته اند  که در کشور ی که  حکومتش لائیک میباشد سابقه نداشته است که احکام اسلامی دخالت کند .
 آنوقت شما  از ما سئوال میکنید که چرا تخم مرغ گران شده است . 
چرا قبوض برق چند برابر شده است .
چرا ایران  رتبه چهارم را در آمار طلاق بدست آورده است .
رشد صنعتی  معکوس داریم مفاسد اقتصادی بیداد میکند   .
میلیونها هموطن در زیر خط فقر بسر میبرند .


آیا شرم نمی کنید . که می پرسید دو میلیارد دلار برای مترو از حساب ذخیره ارزی دولت چه شده است . 
آری ما آنها را برای ساخت مساجد در غرب خرج کردیم. ما آن پولها را صرف مسلمانان برزیل در افطار و برنامه های فرهنگی در کافرستان مصرف کردیم . برای ارتش سایبری که خواب و خوراک شان از دست وبلاگ نویسان حرام شده است . صرف بسیجی های کرایه ای و خرید باتوم های برقی چینی و موتورهای گشت سپاه برای سرکوب محاربان کردیم . ما با اینکار قلب 124000 پیغمبر را شاد کردیم . آیا صوابی از این بالاتر هم متصور است .
ما معتقدیم که همانطور که امام گفته : اقتصاد مال خر است .

این مخالفان که در داخل از آزادی سخن میگویند . ستون پنجم آمریکا میباشند . شما در این مملکت اسلامی چه کم دارید .زن میخواهید که ده تا ده تا آزاد است . قرآن میخواهید که در هر کوی و برزنی بدست می آید . می خواهید علوم اسلامی بیاموزید که  طویله های فیضیه ها  24 ساعته آماده پذیرایی هستند . 

مگر آزادی جز این است که شما را از پرستش بت ها آزاد کنیم و به بندگی ولایت فقیه در بیاوریم . 
پس ای منافقان این تظاهرات در دانشگاهها چیست . این شعارها که بر ضد عمود نظام بر در و دیوار ها می نویسید چیست .
آیا در گوش تان پنبه فرو کرده اید  یا که خود را به کوچه علی چپ میزنید . آزادی بدون قید شرط همان لیبرالیسم غربی است . یعنی ناموس های شما بدون چادر و روسری در خیابان قدم بزنند . یعنی زن بدون اجازه شوهر به بیرون از خانه برود . یعنی مشروبات الکلی آزاد بشود . یعنی آواز زن در رادیو تلویزیون در برابر چشمان هرزه نامحرم شنیده شود .  یعنی حوزه های دینی  تبدیل به باغ وحش بشوند  و در کوچه خیابانها به گردن آیت الله های عظیم الشان آفتابه بیندازند .
این عمل یعنی جای پای ولایت را خالی کردن ، یعنی دست رد به سینه آقا امام زمام زدن ، یعنی محارب با خدا و رسول خدا ، این مخالفت حد شرعی دارد و بقول آیت الله مصباح ملیجک دربار رهبری  حد مشخصی ندارد و کوچکترینش مجازاتش یک بار اعدام است .
به هر حال این فتنه ها همه  و همه از علائم ظهور است . به خدا قسم صدای قدمهای مهدی فاطمه (عج) می آید . ما با چشم های خود می بینیم که  اسب آن مبارک تا زانو در خون شمایان فرو رفته است .


ما دیگر صبرمان تمام شده است .
ما آنسوی رافت اسلامی را به شما نشان خواهیم داد . ما مدرک فرو کردن بطری و باتوم از آکسفورد و دیگر دانشگاههای معتبر جهانی داریم . ما ...

No comments:

Post a Comment