Monday, September 06, 2010

مژده آیت الله جنتی زنده است .



مژده امت همیشه در صحنه 
سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با « مشرق » اظهار داشت :  « خبر بیماری آیت الله جنتی ساخته رسانه های بیگانه است و حال عمومی او رضایت بخش است . » 
در پی این تکذیب ، جهان اسلام و علی الخصوص امت اسلامی ایران پرچم های سیاه را از سر در خانه ها و مساجد بر داشتند و دسته دسته دانشجویان و دانش آموزان با گل بسوی بیت امامزاده جنتی  براه افتادند . سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد :  « آیت الله جنتی که گلاب بر جمالش ببارد از یاران غار و وفادار امام « جانگوز» میباشد که بی شک تا ظهور حضرت مهدی (عج) زنده خواهد ماند . » 
بر خلاف هجمه و جار و جنجال هایی که روزنامه ها بپا کرده بودند آیت الله تنها برای چک آب از وضعیت تخمدان و رحم به بیمارستان رفته بودند که در عکس فوق بخوبی واضح و مبرهن است .

آیت الله جنتی در یکی از ماههای قمری در ماقبل تاریخ در یکی از غارهای اطراف کوه قاف بدنیا آمد پدرش معلوم نیست اما مادر ش در همان سالهای کودکی دوست امام راحل بوده است و با اوشبها را در زیر آسمان پرستاره بر روی درختهای نارگیل می گذرانده است .
او در سالهای جوانی در حوزه علمیه قم مشغول علف خواری بوده است و در همان دوران تحصیل ، هفت زبان مرده دنیا را صحبت میکرده است . یکی از زبانهایی که نمازگزاران روزه دار را در صحت و سلامت او دچار تردید کرد جمله : « ددمنشا  ددمنیشینه  ددمیشیانه  ددمنشانه  بوده است . » .
در نزد آیت الله خمینی دروس جماع و جنایت را خوانده است . او در دهه 60 گفته بود : « اگر پسرش محمد حسین دستگیر یا اعدام شود برای شکرگزاری 40 روز روزه میگیرد . » .
یکی از سخنان نادرو معروف این معجزه عالم اسلام  که با خط  طلا  نوشته شده است مربوط به طول عمر میباشد :  « خوابیدن در بین دو زن عمر را طولانی میکند .  »  که تا ابد به یادگار در موزه ولایت خواهد ماند .

بعد از انتخابات سال گذشته او نخستین کسی بود که سند کمک یک میلیارد دلاری امریکا و سعودی ها به  سران فتنه را در نماز جمعه به سگان هار ولایت نشان داد و گفته بود : «  در کشتن مخالفان برای نجات عمود نظام ، مانند 18 تیر ضعف نشان ندهند . » .

باستان شناسان در 6 ماه گذشته  در پشکل حیوانی در غار اصحاب کهف رد پای او را یافته اند و به داده های جدیدی در مورد طول عمر این موجود دست یافته اند .  گفته میشود عده ای از بسیجی ها سرگین منور و عطرآگین  او را  مقدس پنداشته اند و در مخفی گاهی  شب و روز به حفظ و نگهداری آن می پردازند .
او که هم اکنون عضو فقها و دبیر شورای نگهبان میباشد . متاسفانه به علت آلزایمر پای راست و چپ خود را از هم نشخیص نمی دهد و در رفتن در مستراح با پای چب دچار مشکل میشود . آگاهان عالم پزشکی در تردید میباشند که آیا این حیوان اهلی شده دارای مغز باشد  و خوشبختانه  بدون مغز احتمال بیماری آلزایمر منتفی میباشد .
به هر حال از خدا میخواهیم که به او طول عمر عنایت بفرماید و این حیوان سخنگو را  تا ظهور مهدی موعود در نماز جمعه ها زنده  نگاه بدارد  .

No comments:

Post a Comment