Monday, September 13, 2010

کله مبارک ولایت


1 - حساب کنید که اگر یکی از این بلایایی که حکومت اسلامی در 24 ساعت بر سر مردم می آورد به خودش بر می گشت چه میشد . مثلا اگر بجای یکی از مخالفین که مچبند سبز گذاشته بود یا شعار مرگ بر دیکتاتور بر فراز بامها سر داده بود ، خود آیت الله سید علی خامنه ای دستگیر میشد و بلادرنگ ، بدون پرسیدن نام و نشان کله مبارکش را در مستراحی که نجاساتش بالا آمده بود تا گردن فرو میکردند  چه رخ میداد .
 آیا سیل و توفانی که کشور محروم پاکستان را فرا گرفته است . تمامی ایران را زیر و زبر نمی کرد . آیا زلزله های مهیب جهان را با خاک یکسان نمی کرد .

حساب کنید اگر این بطری و باتوم های کهریزک به جای استعمال محاربین به مقعد آیت الله عظیم الشان جنتی میرفت 
آیا ماهی کرکرۀ بن صرصرۀ بن غرغرۀ بن دردرۀ بن جرجرۀ بن عرعرۀ بن قرقرۀ بن ( که داستان مفصلش در کتاب مقدس بحارالانوار آمده است ) قاه قاه نمی زد و آسمان را با زمین نمی دوخت . آیا موجودی در این کره خاکی از خشم خداوند باقی میماند .


2 - مرحوم آیت الله بروجردی  در تفسیر یکی از آیه های قرآن گفته است که زن عورۀ است . باید کم ظاهر شود فرقی ندارد که پوشیده باشد یا نباشد ، علت آن در تحریک و فتنه انگیزی و فساد میباشد .
او بر این عقیده بود که خواستگار تنها می تواند  به دست  او به قصد ازدواج نگاه کند .


3 -  در خبرها آمده بود که علت عدم پخش بازی بسکتبال و مبارزه های کشتی فرنگی در این نهفته است که دخترانی که روز و شب در زندان نامریی خانگی بسر میبرند به محض شروع این بازیها کار و زندگی را ول میکنند و تلویزیون را روشن میکنند و به جای مسابقه ورزشی به پر و پاچه ورزشکاران نامحرم نگاه میکنند و پس از آن  از «  دبی »  سر در می آورند . 
دخترانی که بقول آیت الله عظما بروجردی  « عورۀ » محسوب میشوند و بهتر است تلویزیون و نغوذبا الله ماهواره ها از خانه ها بر چیده شود  که خطرش از آنفولانزای خوکی که نجس عینی میباشد هزار بار بیشتر است .


وبالاخره آخرین خبر حاکی از آنست که یکی از روحانیون بلند مرتبه که نخواست نامش فاش شود اظهار فرمودند که علت اصلی بیماری « ایدز » در نپذیرفتن ولایت فقیه میباشد ولاغیر .
این فرد روحانی به علت همین کشف بزرگ ،  در مسابقات جهانی «  با هوش ترین حیوانات روی زمین  » موفق به دریافت جایزه افسار نقره ای و نعل طلایی  شد  که در شور و هیجان حاضرین در این مسابقات  به گردنش  آویخته شده است .
گفته میشود بعد از اعطای این جایزه امام جمعه موقت نماز جمعه تهران احمد خاتمی به آن اعتراض کرد و معتقد بود که نخست او به کشف ریشه این بیماری  دست یافته بود و بارها در سنگر دشمن شاد کن جمعه بصورت مبسوط به آن پرداخته است ،  و بدین منظور در حالی که به میخ می کوبید عده ای از چماقداران ولایت را برای پس گرفتن نعل  به سوی خانه آیت الله مذبور روانه کرده است .

No comments:

Post a Comment