Sunday, September 19, 2010

آخوندها



در یک روستای کوچک ( طرزه ) در سمنان  که دارای  15000 متر مربع  مساحت می باشد و 250 خانوار در آن زندگی میکنند 40 مسجد وجود دارد . از هر 8 خانوار در این روستا یک نفر به لباس مقدس روحانیت در آمده است .

امروز که  این خبر را شنیدم مغزم سوت کشید و سفر احمدی نژاد را به نیویورک و مصاحبه او با کریستین امانپور در مورد تکذیب محکومیت سنگسار سکینه محمدی و عکس گرفتن او در مقابل برجهای دوقلو که به دروغ توسط استکبار جهانی در بوق و کرنا کرده بودند  که با خاک یکسان شده اند ،  فراموش کردم . 
در گذشته شنیده بودم که طبق آمار دولتی نزدیک به 9000 امامزاده در ایران وجود دارد  و آخرین امامزاده ای که کشف شده بود هوشنگ یا بیژن نام داشت . اما 40 مسجد آنهم در یک روستای کوچکی که 250 خانوار زندگی میکنند نه .


ایران تاریخش با همه فراز و نشیبها ، مرادف با شراب و شادی و رقص و آواز بوده است .  تاریخی که توسط روحانیت کثیف و دم و دنبالچه هایش رو به افول رفته است . حتی روز جشن و پایکوبی شان نیز با نوحه و گریه مخلوط است .
ما در سال 365 روز در ایران عزا داریم  . یک روز باید در فقدان خمینی به سر خود گل بگیریم . یک روز در غم  پیغمبری که  دندانش شکسته شد مشت بر سینه بکوبیم . یک روز در غم آن امامی که در تاریخ آمده حداقل 64 زن داشته است اشک خون بریزیم .
اما برای هزاران هزار زن ایرانی که در زیر ضرب تازیانه ها بتاراج رفته اند ، به آنها  مقابل دیدگان خانواده شان تجاوز شده است و یک ملتی که به بردگی کشیده شده است دم بر نیاوریم ، و نه تنها سکوت کنیم بلکه قاتلانشان را امام و امامزاده لقب دهیم و سجده بندگی در برابرشان فرود بیاوریم و از اینکه در این  بابت قصور کرده ایم ما را به خاک پای خود که سرمه چشمهایمان می باشد ببخشند .

راستی حکومت اسلامی چه ره آورد مشعشعی در این 30 سال داشته است . جنایاتی که هرگز  در خواب هم آن را  نمی دیدیم .
 فکر میکنید که در مغزاین طلبه ها ی  ربانی و مجتهد و خبره کامل و جامع و معقول و منقول که هر کدام نماینده 8 خانواده در آن روستای کوچک  میباشند چه میگذرد .
یکی از آنها که  در این روستا بعد از سالها دود چراغ خوردن  به درجه دکترای جماع نائل آمده ، صبح تا شب در مسجد می نشیند و در باره آداب دخول برای خواهران حجاب و عفاف می پردازد و بعد از اتمام بحث ،  در هر جلسه  یکی  از خواهران را با سلام و صلوات به خانه میبرد و پس از خواندن عقد صیغه بصورت عملی آنچه را که در پای منبر به او گفته است پیاده میکند . 
یکی دیگر از آخوند های این روستای کوچک که مدرک کارشناسی ارشد در احادیث نبوی  و علوم جن گیری دارد برای جوانان در پایگاه بسیج محله حدیث های ائمه را در مورد مضرات پوشیدن کفش و معجزات چفیه ولایت فقیه  سخن سر میکند . که مرغ پخته را به خنده می اندازد .
کسی که حلیه المتقین ( زیور مومنان ) را میخواند . بعد از 40 سال زحمت شبانه روزی ، اگر شانس داشته باشد و از هفت خان  رستم  « علوم ماورالطبیعه  » گذشته باشد ، تازه به درجه « خریت » می رسد . حال حساب کنید که وقتی یک ملتی را بخواهند  با آن کثافاتی که در مغزشان میگذرد  اداره کنند ، چه فاجعه ای رخ خواهد داد .
آیا هاله نور که رئیس یک مملکت میگوید خود بخودی است .
آیا معجزات چفیه و عصای  ولایت فقیه که ده کتاب در باره آن نوشته اند الله بختکی است .
آیا ملاقاتهای این ائمه جماعات و جماع   با امام زمان تصادفی است .
این همه دخیل بستن به گردن اسب و گاو الاغ و درختان بر اثر اتفاق است .
هرگز نیست . این بذر چرندیات را حوزه های دینی آگاهانه می پاشند تا گوشت ملت را مانند کباب به دندان ببرند و خونشان را بنوشند . 
بیخود نیست که دولتمردان پفیوز که پولشان از پارو بالا می رود  دارایی های خود را که سر به میلیارد ها میزند متعلق به امام زمان میدانند و خود را امانت دار میدانند و در حالی که خود در قصرها زندگی میکنند ملت محروم نان خشکی حتی بر سر سفره خود ندارد .  یعنی آنها با این مزخرفات دینی دهان مردم را می بندند و مخالفان را دشمنان  خدا و رسول خدا و نائب خدا ( خامنه ای ) قلمداد میکنند و با این حربه  عمر سلطنت خود را طولانی تر میکنند .

اما در آن سو یک عده روشنفکر مذهبی که از قبیله قماشانی چون « سروش » میباشند و ریشه در این کثافات فرهنگی دارند ، تا این حقایق را به میان می آوریم چهره ترش میکنند و مانند از دماغ فیل افتاده ها نق میزنند که هتک حرمت به مذهب است . بی احترامی به خاک پای ولایت است .
اگر نقل کردن از حلیه المتقین و کتابهایی نظیر بحارالانوار که به حساب همین حکومت منتشر میشود و در طویله هایی که حوزه های دینی اش لقب داده اند تدریس میشود ، توهین است  و مربوط به علمای گذشته بود ، پس این افاضات آیت الله ها چیست . 
یک نظر به استفتاء ات نابغه جهان اسلام آیت الله عظیم الشان و قبله مسلمین جهان آیت الله روحانی  و دیگر آیات الله های ریز و درشت بیندازید .  اینها که جانوران بجای مانده از صدر اسلام نیستند . این فسیل ها در قرن بیست و یکم در بغل گوش ما زندگی میکنند .
من آمار درستی در مورد تعداد آخوند ها وطلبه های زن و مرد ندارم . اما با یک حساب سر انگشتی در روستای فوق که از 8 خانواده یک روحانی به لباس نامقدس روحانی  در می آید میتوان بخوبی  حدس زد که تعداد آنها به هزاران هزار میرسد . هزاران مفت خور و شارلاتان که نام حیوان بر آنها نهادن ، توهین به جانوران محسوب میشود .
آنوقت بنا بر گزارش « آتی نیوز » آنها عصبانی میباشند که در حوزه آخوندی کمبود دارند و در این رابطه آمار کشورهای همسایه را به رخ میکشند ، که مثلن پاکستان در حال حاضر سه میلیون طلبه وهابی  دارد و با انجام برخی از اقدامات یک میلیون طلبه دیگر را تربیت کرد .
یا ایران در یک قلم هزار طلبه افغانی را تحت آموزش قراد داد تا در سیاست افغانستان بسود خط مشی ایران فعالیت کنند .
حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی هم اظهار کرده بود : ما در حال حاضر حداقل 80 هزار روحانی در کشور کمبود داریم ما باید آنها را در محور کارهای فرهنگی ( بخوانید سرکوب ) قرار دهیم .
  او طوری از کار فرهنگی اسلامی سخن می راند که انگار نمی داند بالاترین آمار سقط جنین مربوط به زنان طلبه میباشد . 

آخوندها مانند مور و ملخ در مزرعه فرهنگ ایرانی افتاده اند . آنها به احدی رحم نمی کنند چرا که بویی از انسانیت نبرده اند .
مبارزه با این حیوانات دوپا جدا از مبارزه با حکومت اسلامی نیست .
در جدال با این نظام قرون وسطایی ، ما کار روشنگری نداریم . ما در کنار سرنگونی « جنگ روشنگری » داریم . کسانی که سرنگونی را عمده میکنند و در کنار آن نبرد روشنگرانه را با فیس و افاده کم بها میدهند . مبلغ شرمگین حکومت مذهبی هستند .  آنها در حالی که در تئوری با جدایی دین از سیاست  نظام دیکتاتوری را نفی می کند در عمل اثباتش میکنند . 

No comments:

Post a Comment