Sunday, September 05, 2010

ابورودینه : فردی که در انتخابات تقلب کرده است مردم را سرکوب میکند قدرت را دزدیده است نمی تواند در باره فلسطین سخن بگوید .


اظهارات غیر مترقبه سخنگوی دولت خودگردان فلسطین ، امروز خشم امت اسلامی را بر انگیخته است  بطوری که دولت در یک اقدام فوری سگان ولایت را که با دهانهای کف کرده  مشغول واق واق در اطراف خانه کروبی بودند ، فرا خوانده است تا آنها را گله گله بسوی خانه محمود عباس روانه کند .  
بی گمان راهپیمایی میلیونی دیروز ، خشم رژیم جعلی اسرائیلی را بر انگیخته است ،  چرا که ما مصمم هستیم بقول امام راحل اسراییل را از نقشه روزگار محو کنیم . اگر ما از نابودی اشغالگران یک قدم کوتاه بیاییم باعث رشد این غده سرطانی در اعضا و جوارح ایران اسلامی میشویم و خودمان دچار بلیه درمان ناپذیر میگردیم . بلیه ای که بی شک خشم امام زمان را بر خواهد انگیخت و یا خدای ناکرده در نقاط زیارتی موجب دستگیری اش توسط نیروهای استکباری خواهد شد . 
همانطور که میدانید اگر او دستگیر بشود بیدرنگ به زندان مخوف گوانتانمو برده میشود و دیگر آرزوی دیدارش را باید تا ابد به گور ببریم . 
فلسطین یعنی ایران اسلامی ،  بدون فلسطین مه مه های ما را حتی در اندرونی های آیت الله ها لولوهای آمریکایی به غارت می برند .  
آیا آقای ابورودنیه سخنگوی دولت سازشکار ، فکر میکند خلیفه بزرگ خودش نمیداند که رای ها را دزدیده اند و تقلب شده است . آیا فکر میکند فرد دیگر جز ظل الله ( ولایت مطلقه فقیه ) دستور کشت و کشتار مردم را در کوچه خیابانهای پایتخت داده است . آیا نوبرش را آورده است . در ایران اسلام حاکم است . حکم خدا همان حکم ولایت است . اگر 70 میلیون بگویند آری و ولایت بگوید نه ، حرف ولایت حجت است . ما هی سعی میکنیم ایران را به صدر اسلام بر گردانیم و شما پشت سر هم سنگ اندازی میکنید . جواب خدا را چه خواهید داد . شب اول قبر چه پاسخی در برابر نکیر و منکر دارید . آیا دلتان هوس واجبی کرده است .

تقصیر تو این است که تا خرخره در افکار صهیونیستی غرق شده ای و همه چیز را بر اساس قوانین بین اللملی مثل آن یاسر عرفات ملعون که باعث و بانی همه بلایا میباشد ارزیابی میکنی .  اسلام چه کم دارد که تو به دنبال احکام بین المللی میگردی . والله بر اساس قوانین شرعیه بقول علی لاریجانی رئیس اصطبل حکومت  اسلامی باید دست راست و پای چپ سازشکارانه ات را قطع میکردیم .
همین جا به رهبری حماس با عرق شرمندگی به پیشانی میگوییم .  اگر بیدرنگ سگان ولایتی را که با بیماری هاری برای گاز گرفتن پاچه سازشکاران گسیل داشتیم به حول و حوش پایگاه ابوردنیه نفرستی ، دیگر سلاح برای شما مخفیانه ارسال نمیکنیم ، کمک های اقتصادی و آموزشهای تروریستی را قطع میکنیم . 

اگر در اجرای احکام شرعی تعلل نمی کردید . اگر قانون رجم را رعایت میکردید . اگر لاقیدی در امر به معروف و نهی از منکر نداشتید این عمله و اکره صهیونیستی جرات آن را نداشتند که به ولی امر جهان مسلمین دهن کجی کنند .


ای داد ای فریاد ، وامصیبتا ، امروز در برابر چشم جهانیان رهبری سازشکار با سرکرده صهیونیستی دست میدهد و به روی احمدی نژاد تف می اندازد و شما به عملیات انتحاری برای تکه پاره کردن او اقدام نمیکنید . اکنون صهیونیسم همین حکومت خودگردان است . برای نجات قدس به آنها هجمه کنید ما بسیجی های یکبار مصرف زیاد داریم ، آنها روی دست ما مانده اند ، بوگرفته اند .
همین مسامحه های شما باعث میشود که افکار آن ملحد بزرگ هاوکینگ در مناطق مسلمان نشین ریشه بگیرد و به نشر عقاید الحادی بدون آنکه بمبی در خانه اش منفجر بشود و یا نارنجکی بسویش پرتاب شود ، بپردازد .
شما را چه شده است . حداقل از تاکتیکهای ما برای رفع مشکلات خود استفاده کنید . اگر به 10 نفر از مخالفان بعد از دستگیری تجاوز شود . مانند مملکت امام زمان ما ، آن مفسدان حساب کار به دستشان می آید . 

بشقابهای آنتنی را نیست و نابود کنید .کامپیوتر در عصر امروزه بلای خانمانسوزی میباشد . از ایدز وطاعون و سرطان سینه زنان وبیضه مردان بدتر است . شما که مانند پیغمبراسلام در عهد قبیله ای زندگی میکنید چرا از این تکنولوژی های ویرانگر استفاده میکنید . مگر نمی دانید با رواج این آلات و ابزار بیدینی رواج پیدا میکند .
این محمود عباس و شرکای ملحدش ، بخدای یکتا قسم هنوز که هنوز است نمیدانند که بر اساس احکام شرعی وقتی که از مستراح خارج میشوند باید با پای راست باشد . او چه میداند که غسل جنابت چیست . بجنبید ، اسلام در خطر است . 








No comments:

Post a Comment