Friday, September 03, 2010

سگان هار ولایت و روز قدس



دست مریزاد ، آفرین و صد آفرین بسیجیان سلحشور که امروز با قدرت نمایی دشمن شکن خود بزرگترین ضربه را به صهیونیست وارد کردید . رهبر فکسنی  مست از این پیروزی هم اکنون با عصای نقره ای خود در حال رقص « بابا کرم » با ضعیفه اش در اندرونی  میباشد و اصلن ماه مبارک رمضان و لیالی قدر را فراموش کرده است . 
راستی امروز شهر تهران بصورت یک پادگان نظامی در آمده بود . سگان هار ولایت با لباسهای مشکی سوار بر موتورها کوچه پس کوچه ها را قرق کرده بودند و همانگونه فرمانده نظامی امنیتی تهران بزرگ اعلام کردند نیروهای انتظامی با سلاحهای از ضامن خارج شده  در یک جو نظامی امنیتی آماده بودند تا اگر یک پشه در هوا بجنبد با تیر بزنند . 
از سوی دیگر رهبر رئوف و مهربان ما که تمام شب را با شاعران خایه مالش در مدح و منقبت امام راحل و دیگر وحوش اهل ولایت گذرانده بود  بعد از خواندن شعری از خود که در هنگام جماع بر او نازل شده بود جواب نامه خانم کروبی را با حمله مسلحانه دوباره به خانه اش داد و با دهان مبارکشان تاکید کرده بودند که خانه را با بنزین آتش بکشید و اگر اعضای خانه کشته شدند بگویید توطئه صهیونیستی بوده است تا روز قدس را کم رنگ جلوه دهند .
هر چند که تیرها به لوله آب خورد و آب  تمام منزل را فرا گرفت اما گرگهای هار ولایت با ضربات باتوم و مشت و لگد تا سرحد کشت به محافظان کروبی ثابت کردند که تا آخرین قطره خون حاضرند در راه رهبری گوشت و پوست مخالفان هر چند حامیان دوران طلایی خمینی را از هم بدرند .
ای امت دشمن شکن ، ای مردم غیور کدام قدرتی در جهان میتواند برای تظاهرات دولتی اینهه نیروی انتظامی ، بسیجی ، لباس شخصی و انواع و اقسام حیوانات درنده مانند هویج و شلغم آنهم در خیابان آسفالت  بکارد . این فقط و فقط به برکت انفاس طیبه ولی فقیه  میباشد که بدون تلفن حتی موبایل با خدا در ارتباط است .
ویژه گی امروز راهپیمایی در این بود که عده زیادی از افراد حزب الله لبنان و حماس که مستقیما در سال گذشته با سلاح گرم در برابر اصحاب فتنه و مردم نمک به حرام ایستاده بودند و آتش گشودند و آنها را نفله کردند شرکت داشتند . ما به آنها بر خلاف آنچه که رسانه های غربی میگویند بیخود پول و مهمات نمی دهیم . ما آنها را برای روز مبادا نیاز داریم . آنها با کشتن مخالفان ما در همین خیابانهای تهران ثابت کردند که سگان وفاداری در درگاه  رهبری میباشند

امروز اسراییل با دیدن اینهمه نیروی تا به دندان مسلح برای سرکوب به خود لرزید  .
 کاری که ما در حق ملت مظلوم فلسطین کردیم در تاریخ بی سابقه است . ما برای اولین بار موفق شدیم که ملت فلسطین را از وسط شقه بکنیم و بخش اسلامی نشین در آن بوجود بیاوریم .همانگونه که میدانید در ماههای گذشته مدارس دختر و پسر در آنجا جدا شده است . بشدت با بی حجابی برخورد میشود شلاق زدن و دست بریدن دارد مد میشود . قانون قصاص و سنگسار در حال پیگیری میباشد و از همه مهمتر ما کارشناسان در رشته تجاوز از کهریزک به آنجا گسیل کردیم تا کسانی که به محمود عباس تمایل دارند کارشان یکسره شود  امیدوارم که منظور مرا بفهمید .
اینها همه به برکت ائمه جمعه و رییس جمهور مملکت است . ای مردم امروز نیروی نظامی فقط در تهران بزرگ 5000 روزه خوار را دستگیر کرده است و پوزه شان را بخاک و خون مالید . این نشاندهنده قدرت اسلام است . در کجای جهان روزه خواران را اینگونه با مشت آهنین دستگیر میکنند و باتوم استعمال میکنند . اگر یک کشور غربی این کار را انجام دهد در یک روز از هم میپاشد . دلیل آن مثل روز روشن است آنها به حقوق بشر معتقدند که دست خود بشر ساخته شده است و ما به ولایت مطلقه .
ای خاک بر سر شما که حکم بشر را به جای حکم خدا قرار داده اید ...
خطبه دوم ...

No comments:

Post a Comment