Tuesday, October 02, 2012

ضریح امام حسین ، اهدایی به عراق تنها 35 میلیارد تومان طلا دارد




آیت الله های مفتخور یعنی همان جانورانی که فتوای مرگ میدهند و  در برابر شکنجه و تجاوز و اعدام مردم بیگناه سکوت میکنند  ،  در زمانی که قیمت هر دلار نزدیک به 5000 تومان رسیده است و کارد به استخوان مردم از گرانی ها رسیده است به زیارت ضریح جدید حرم امام سوم شیعیان رفتند و از آن بازدید بعمل آوردند .

به گزارش خبرنگار آیین و اندایشه کارگاه ساخت ضریح حرم امام حسین از خرداد 87 فعالیت خود را آغاز کرد . برای ساخت این ضریح تاکنون بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان وجوهات نقدی و 143 کیلوگرم طلا از سوی مردم جمع آوری شده است .
گفته میشود در ساخت ضریح پنج تن نفره و 120 کیلو طلا استفاده شده و برای تزئینات داخلی ضریح هم هنرمندان اصیل ایرانی از جمله خاتم کاری ، مقرنس کاری ، معرق کاری استفاده شده است . این ضریح 5.000.000.000.000 ریالی در چند روز آینده به عراق اهدا میشود .

لازم به یادآوریست  که آمار و ارقام های حکومتی  در هزینه ساخت آن مانند همیشه دروغ میباشد و به گفته رسانه های دولتی تنها زنان 144 کیلو طلا برای ساخت این ضریح اهدا کرده اند و در این راستا میلیاردها پول مردم خرافه زده ایران را همین مراجع تقلید به جیب گشاد خود ریخته اند .

در ایران نزدیک به 15 هزار امامزاده در جهت گسترش خرافات و چاپیدن پول مردم وجود دارد و هر روز بر تعدادشان افزوده میشود  .
 براستی مردمی که اینهمه پول و جواهرات را به پای امامان شیعه در عراق میفرستند خرافه زده و بیمار روانی هستند  آنهم در زمانی که اکثریت ایرانیها در فقر وحشتناک بسر میبرند و ماه و سال رنگی از گوشت را نمی بینند و در زباله ها دنبال یک لقمه نان میگردند .
 آنها از مردگانی که در زمان حیات خود نمی توانستند خودشان را از مرگ نجات دهند میخواهند که  دستشان را بگیرند و از پل صراط و شب اول قبر و وحشت نکیر و منکر و هزاران خزعبلات دیگر نجاتشان دهد .

درختی که در روز عاشورا خون میگرید . در سال گذشته تنها در روزهای تاسوعا و عاشورا 30 هزار نفر در زیر این درخت رفتند و سینه زدند تا حاجاتشان روا گردد .
 دهها هزار نفر در ایران به گردن این اسب پول و شال و کوفت و زهر مار میبندند تا به آرزوهایشان برسند .