Thursday, October 18, 2012

شما را به جان سیدعلی به این عکس نگاه کنید .


تماشاگران کره جنوبی با کیسه زباله بعد از بازی فوتبال مشغول نظافت
و پاکسازی محلی که در آن نشسته بودند شدند . 


شما را به جان سیدعلی  به این عکس نگاه کنید ، آیا از این حرکات و سکنات شاخ در نمی آورید ، آنهم در مملکت اسلامی
تماشگران کره جنوبی که در استادیوم آزادی آن شکست سخت و سنگین را در مقابل تیم 10 نفره  ایران متحمل شدند به جای شکستن صندلی ها و پرتاب کردن آنها به سر و روی دیگران کیسه زباله در دست گرفتند و آت و آشغالهایی را که در هفته های قبل دیگران ریختند جمع کردند و ادای غربی ها را در آورند  .
  این تماشاگران محرم و نامحرم همه با هم در کنار هم در ورزشگاه 100 هزار نفری نشسته بودند و بی آنکه آبی از آبی تکان بخورد به جای صلوات هی دست میزدند و هورا میکشیدند و استغفرالله بعضی از زنانشان که حجاب اسلامی را اصلا و ابدا رعایت نمی کردند رقص هم میکردند
بخدای احد و واحد اگر جنتی منظورم آیت الله جنتی است اگر از این مصیبت اشک خون بریزد و نفله شود جای هیچ شکوه و شکایتی نیست .

شما را باز به رب و رسول و هر دین و آیینی را که می پسندید قسم میدهم یک نوک پا قدم رنجه بفرمایید و به پارکهای همین تهران بزرگ بروید و ببینید که حتی روحانیت مبارز ما پشت درختان دامنش را بالا می زند و می شاشد و نه تنها آب از آب تکان نمی خورد بلکه میگویند سید هستند و هر چیز از بالا و پایین شان تراوش کند برکت است و صواب دارد .

یا توی همین سینماها هنوز فیلم شروع نشده پشته پشته پوست تخمه های مختلف جمع شده است و حتی در وسط فیلم آن را برای مزاح  از دهان مبارکشان به سر و صورت این و آن  پرتاب میکنند . 
الحمدالله و به همت مراجع کون گشاد سینما ها که در اصل حرام است نرینه و مادینه شده اند و بیضه اسلام از این بابت دچار ضربه و خسارت مادی و معنوی نمی شود .

چه خوب بود این تماشاگران را برای بازدید و ایران شناسی به سواحل دریای شمال و جنوب می بردیم تا از مناظر طبیعی لذت ببرند و هم با آن کیسه زباله ها سواحلی را که مملو از خرت و پرت و آت و آشغال شده است تمیز و پاکسازی میکردند ، هم به لحاظ اقتصادی در این دوران تحریم از هزینه های دولت جمهوری اسلامی می کاست و هم سواحل زیباتر میشدند ...