Friday, October 26, 2012

جشنواره میوه های قرآنی و احادیثی در مورد بالا بردن توانایی جنسی




جشنواره میوه های قرآنی از امروز در روبروی مصلی بزرگ تهران با سلام و صلوات و صد البته با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی و دیگر مقامات ریز و درشت نظام مقدس جمهوری اسلامی گشایش یافت
در این جشنواره میوه هایی که در قرآن به آنها تاکید شده با 10 درصد تخفیف عرضه شده است .


در این راستا وبلاگ خرافه تصمیم گرفته است تا برای تشویق و ترغیب هموطنان برای سلامتی و پیروی از دستورات علمای والامقام احادیث و روایاتی نقل کند تا باشد که یک در دنیا و هزاران هزار در آخرت توشه راهش گردد . 


شخصى به امام صادق (ع) عرض كرد: ((من كنيزهاى زيادى مى خرم و دوست دارم بر آنان ، توانايى داشته باشم )). حضرت فرمود: ((پياز را ريز كرده و در روغن سرخ كن . سپس تخم مرغ را در ظرفى بشكن و بر آن ، كمى نمك بپاش و بر روى پياز داغ بريز و تفت بده و آن را بخور)).
آن مرد مى گويد: ((من اين كار را انجام دادم و از آن پس ، هرگاه قصد آميزش با كنيزان را مى كردم ، بر آن توانايى داشتم 

امام صادق (ع): پس از طوفان نوح كه آب فروكش كرد و استخوان مرده پديدار شد و حضرت نوح آن صحنه را ديد، آه و فغان سر داد و بسيار اندوهگين شد. خداوند به او وحى فرستاد: ((اين كارى است كه تو خود با خود كردى و آنان را نفرين نمودى )). نوح گفت : ((پروردگارا! من از تو آمرزش مى طلبم و به درگاه تو، توبه مى كنم )). خداوند به او وحى فرمود: ((انگور سياه بخور تا غم و اندوهت از بين برود)).
كافى ج 6، ص 350؛ بحارالانوار، ج 66، ص 149

پيامبر (ص) در خانه جابر بود كه برايشان بادمجان آوردند. پيامبر شروع به خوردن كرد. جابر گفت : ((بادمجان ، حرارت زا است )). پيامبر فرمود: ((اينچنين نيست . اين نخستين گياهى است كه به خداوند ايمان آورد. آن را در آتش بپزيد و به آن روغن بزنيد و نرمش كنيد كه بر حكمت انسان مى افزايد)
مكرم الاخلاق ، ج 1، ص 398؛ بحارالانوار، ج 66، ص 224.

امام صادق (ع): در فصل خرماچينى ، بادمجان زياد بخوريد كه دواى هر درد است ؛ زيبايى صورت را بيشتر مى گرداند؛ رگ ها را نرم مى كند و آب كمر را افزايش مى دهد
مكرم الاخلاق ، ج 1، ص 398؛ بحارالانوار، ج 66، ص 223.


مردى درباره ى خاصيت پنير پرسيد امام صادق (ع) فرمود: ((ضرر دارد و سودى ندارد)). شب كه شد، آن مرد نزد امام صادق (ع) رفت و ديد در سفره ى حضرت ، پنير هست . گفت : ((قربانتان گردم ! صبح كه درباره ى پنير سؤ ال كردم ، فرموديد كه ضرر دارد و سودى ندارد. حالا بر سر سفره ى خودتان پنير مى بينم )). امام فرمود: خوردن پنير در صبح ، زيان بار است ؛ اما در شب ، مفيد و سودمند است

حمران بن اعين نقل مى كند كه به امام صادق (ع) گفتم : ((برخى از مردم مى گويند كه زرده ى تخم مرغ ، سبك تر از سفيده آن است )). امام فرمود: ((دليلشان چيست ؟)). گفتم : ((آنان مى گويند كه پَر مرغ ، از سفيده آن به وجود مى آيد و استخوان و پى آن ، از زرده ى تخم مرغ )). حضرت فرمود: ((اما پر، سبك ترين اجزاى مرغ است )
محاسن ، ج 2، ص 277؛ بحارالانوار، ج 66، ص 47


12. امام رضا (ع): خوردن انار شيرين ، منى را زياد مى كند و فرزند را زيبا مى گرداند
كافى ج 6، ص 355.