Thursday, October 25, 2012

ایکاش آمریکا بجای تحریم حمله نظامی میکرد ایکاش




تحریمهای اقتصادی و فشارهای سیاسی در عرصه بین المللی جمهوری اسلامی را تا خرخره در باتلاق فرو برده است و راه نفسش را بسته  و مسئولین ریز و درشت نظام را به هذیان گویی انداخته است  . در آنسوی طیف اما همان طور که پیش بینی میشد   مردم نیز از ترکش های این دول غربی و پیامدهای مرگبار این تحریمها که مسبب اصلی اش همین رژیم سرکوبگر است  در امان نمانده اند .

این تحریم ها در در کشور همسایه ، زمانی که صدام بر سر کار بود نیز بر مردم عراق اعمال شد و پیامدی های دهشتناک و نتایج فجیعی به لحاظ انسانی ببار آورد . کمبود های دارویی و مواد غذایی باعث شیوع انواع بیماریها و مرگ و میر هزاران نفر بخصوص کودکان شد . فجایعی که ابعادش دهها بار از تلفات در جنگ  گسترده تر بود .

غرب که 34 سال با  رژیم آخوندها کج دار و مریز برخورد میکرد و سیاست هایش بیشتر به یک مغازله شبیه بود تا تحریم های جدی و گسترده ،
 اکنون همان رویه سیاسی را طابق النعل بالنعل  در ایران پیاده میکند
 .
رژیم اسلامی ایران نیز در یک واکنش متقابل در مواجه شدن با این تحریمها به تاکتیک لو رفته اش یعنی فرار به جلو و الدرم بلدرم خوانی  روی آورد و وقتی که دید سمبه حریف پر زور است مثل همیشه ماشه سلاحش را از روی سینه استکبار بر داشت و بسوی مردم ایران نشانه رفت  .
شمس الدین حسینی ، وزیر اقتصاد و دارایی ایران گفته است که اگر دولت در فروش نفت دچار مشکل شود که شده است ، ساختار تامین مالی دولت را تغییر خواهد داد و هزینه ها را  با سیاست مشت آهنین و گرفتن مالیاتها بر سر مردم سرشکن خواهد کرد .
همان اقتصاد ضد مردمی که مانند همیشه اسمش را 180 درجه  تغییر و اقتصاد مقاومتی یا اشکنه ای لقبش داد
او حتی تهدید کرد که این روند نامحدود نیست و در صورت تشدید تحریم ها صدور نفت قطع خواهد شد . یعنی که آنها کلهم اجمعین شروع به نوش جان کردن بول و غائط خود خواهند کرد . چرا که شاهرگ حیاتی اقتصاد یک پایه ایران بر نفت متکی است و بدون آن ایران اسلامی جز سلاح اتمی نصف و ناقص چیزی دیگری در چنته ندارد .

از یاد نبریم که غرب در این تحریم ها منافع مردم ایران را در نظر ندارد و همیشه مسائلی نظیر حقوق بشر در حاشیه گفتگوهایش قرار داشته است . هیلاری کلینتون در چند هفته قبل بطور صریح گفت که مسائل پیش پا افتاده ای از قبیل کشت و کشتار و زندان و شکنجه مردم در زنجیر ایران را به پشیزی حساب نمی کند . او ادامه داد که اگر این ملاها دست از سیاستها و برنامه های هسته ای خود بر دارند محرم و نامحرم بر سر یک میز خواهند نشست و خودش با ناز و ادا برایشان دوغ آبعلی و پپسی کولا باز خواهد کرد و همه قضایا به خواست خدا و در سایه امام زمان حل فصل خواهد شد و باز مثل گذشته از کانالهای فرعی یا مستقیم صدور وسائل پیشرفته جاسوسی در جهت سرکوب جنبش آزادیخواهی از سر گرفته خواهد شد .
در همین راستا بود که سیدعلی خامنه ای برای باب مذاکره بطور محرمانه پیغام و پسغامی هم داد .

در این شرایط است که مردمی که فاقد یک سازمان متشکل یا شورای رهبری کننده هستند و سرخورده از اینجا و آنجا و خنجری که از پشت توسط اصلاح طلبان قلابی خورده اند  بصورتی پاسیو و یاس آلود دست به دعا بر میداند و میگویند که  « ایکاش آمریکا حمله کند و آنها را از شر این حکومت استبدادی نجات دهد » بی آنکه به پیامدهای این حمله یعنی ویرانی گسترده انسانی و نابودی زیرساختهای اقتصادی توجه کنند . 
جالب توجه است یک عده که خودشان را منورالفکر قلمداد میکنند خود را با این ساز کوک میکنند و بر آتش جنگ باد میزنند تا به لحاظ روانی شرایط را آماده کنند غافل از آنکه رژیمی که با حمله خارجی ها سر کار می آید ، دموکراتیک نخواهد بود و ایران را در بحرانهای گوناگون غرق خواهد ساخت ، بحرانی فراگیر که نسلهای آینده آن را نخواهند بخشید .

بخود آییم و کمربندها را سفت کنیم و برای آینده ای دموکراتیک به اتحاد فراگیر بیاندیشیم و ایران را با دستهای خود از غرقاب بحرانهای مرگبار با سرنگونی تام و تمام این رژیم بدون حمله نظامی و ترفندهای دیگر غرب نجات دهیم .