Monday, October 08, 2012

محمد رضا خاتمی حفظ نظام خط قرمز اصلاح طلبان است ، سرنگونی هرگز




محمد رضا خاتمی ، نایب رییس مجلس ششم و برادر محمد خاتمی بطور صریح اعلام که به هر قیمتی از پشم و ریش ولایت و نایب امام زمان خامنه ای دفاع خواهد کرد .
این عضو حزب مشارکت  با این سخنان آب پاکی به روی دست تمامی کسانی که عاشقان سینه چاک رفرم در چارچوب فاشیسم مذهبی هستند ریخت و کاسه و کوزه هایشان را بهم ریخت و رک و پوست کنده گفت که هیاهویشان برای تغییر هیچ است و آب در هاون میکوبند ، و اگر در به هر پاشنه بچرخد آنها غلام سینه چاک خامنه ای باقی خواهند ماند و ذلت را بر سرفرازی ترجیج میدهند  چرا که با سرنگونی این نظام خودشان نیز سرنگون خواهند شد و تمامی یال و کوپالشان را از دست خواهند داد .
 برادر رییس جمهور پیشین در گفتگو با روزنامه اعتماد  ادامه داد : میخواهم صریحا اینجا اعلام کنم و این دندان طمع را از همه بکشم . من اعلام میکنم که در هیچ زمانی اصلاح طلبان برای براندازی این نظام  اقدامی نخواهند کرد و مخالف جدی آن هستند .
نایب رییس مجلس  گفت : حفظ این نظام خط قرمز اصلاح طلبان است . اگر این نظام اصلاح پذیر نبود و اصلاح نشد وارد فاز دیگری نخواهند شد  .



شاهرودی زمانی که  رییس قوه قضاییه بود گفت : «  همه بر روی عرشه یک کشتی قرار داریم . اگر این کشتی بشکند همه با هم غرق خواهیم شد » .