Friday, October 12, 2012

اینشتین ، خدا برای من چیزی جز محصول ضعف انسانی نیست




 خدا برای من چیزی جز محصول ضعف انسانی نیست وکتاب مقدس پر از افسانه های ابتدایی است 
« نامه اینشتین یکسال قبل از مرگ به ریش گو »
 
در آخرین نامه های اینشتین در باره مذهب یعنی یک سال قبل از مرگش در سال 1954  که در سایت  Ebay   به حراج گذاشته شده است . به نظریاتی جدیدی از این نابغه بزرگ بر میخوریم .
 در یکی از این نامه ها نوشته است  :
 « من عضوی از قوم یهود هستم و با ذهنیت وخصلتهایشان بطور کاملا جوش خورده ام اما این قوم برتری خاصی نسبت به دیگران ندارد .... برای ای من دین یهود ، همانند ادیان دیگر سمبل خرافات ابتدایی است »

اگر این سخنان واقعیت داشته باشد که دارد ، چه جوابی این مسلمانان شیعه در رابطه با اثنی عشری شدن این نابغه عالم فیزیک دارند بدهند .
سایت های حکومتی سالها الم شنگه ای در باب نامه های اینشتین خطاب به آیت الله بروجردی نوشتند . فی المثل در پایگاه رسمی اطلاع رسانی این آیت الله آمده است  که اینشتین در یکی از نامه ها  می نویسد :


 « اکنون دین مبین اسلام و آئین تشیع 12 امامی را پذیرفته ام که اگر همه دنیا من را از این اعتقاد پاکیزه پشیمان سازند هرگز نخواهند توانست حتی من را اندگی دچار تردید سازند » .

این سایت نقل کرده است که اینشتین نظریه نسبیت خود را بیش از همه از مزخرفات و خرافات  بحارالانوار علامه مجلسی تحت نظر آیت الله بروجرودی تطبیق داده و نوشته که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی یافت نمی شود و تنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه پیچیده نسبیت را ارائه داده ولی اکثر دانشمندان نفهمیده اند .
از جمله حدیثی است از علامه مجلسی در مورد معراج جسمانی رسول اکرم  : « هنگام برخاستن از زمین دامن یا پای مبارک پیامبر به ظرف می خورد و از آن ظرف واژگون می شود . اما بعد از این که پیامبر از معراج جسمانی باز میگردند مشاهده میکنند که پس از گذشت این همه زمان ( شاید چند قرن ) هنوز آب آن ظرف در حال ریختن روی زمین است ... اینشتینِ این آخوندها میگوید که این حدیث گرانبهاترین بیانات علمی پیشوایان شیعه در زمینه انبساط و نسبیت زمان دانسته و شرح فیزیکی مفصلی بر آن می نویسد .


آیا براستی در باره آلبرت انیشتین استغفرالله این آیت الله که با امام زمان هم دیدارهایی داشته است دروغ گفته است  و یا این کتاب جدید توطئه صهیونیستها و استکبار جهانی بوده است تا زیر پای مراجع تقلید را خالی کنند و ....
به هر حال اگر او بعد از اثنی عشری شدن ، خدا را محصول جهل و خرافات  دانسته باشد ، مرتد محسوب میشود و حکم مرتد هم در دین مبین اسلام مشخص است . حداقل یک بار اعدام .