Tuesday, October 23, 2012

معرفی یک کتاب پورنو در ایران اسلامی




این کتاب احادیثی در مورد بوسه یا زنای دهان نام دارد که بر خلاف نامی که بر آن نهاده اند یعنی احادیث و روایات مستند یک کتاب پورنو می باشد ، اما نه یک پورنوی معمولی بلکه پورنوگرافی کودکان نیز در آن به چشم میخورد . 
در جهان متمدن به این نوع کتابها اجازه انتشار نمی دهندو مجازاتهای بالنسبه سختی برای آن در نظر گرفته اند .اما در جمهوری اسلامی که به یک تار موی زن گیر میدهند از آنجا که این احادیث از زبان پیشوایان مذهبی شیعه نقل قول شده است انتشارش مجاز میباشد . 
لازم به ذکر است که پورنوگرافی کودکان به موجب پروتکل کنوانسیون حقوق کودک مجاز نمی باشد و ایران اسلامی که به این پروتکل پیوسته است مواد آن را رعایت نمی کند . 
و اما بخشهایی از این کتاب :
  

از امام موسی پرسیدند مردی فرج ( شرمگاه ) همسرش را می بوسد آیا جایز است ؟
امام علیه السلام فرمودند : اشکالی ندارد
ابن بصیر گوید :
به امام صادق علیه السلام عرض کردم آیا روزه دار می تواند همسرش را ببوسد ؟ امام علیه السلام فرمودند :
بله و حتی می تواند زبانش را برای مکیدن در دهانش قرار دهد


امام صادق فرمود : عایشه ( از روی حسادت ) گفت :
یا رسول الله میبینم دهان فاطمه را زیاد میبوسی و زبانت را در دهانش قرار میدهدی .
پیامبر اکرم فرمودند :
بله ، هرگاه مشتاق بهشت میشوم ، فاطمه را میبوسم و زبان در دهانش میگذارم . من از فاطمه بوی بهشت را استشمام می کنم و بوی شجره طوبی را می یابم ، زیرا او زنی آسمانیست .



در کتاب « فاطمه الزهرا بهجه قلب المصطفی » تالیف احمد رحمانی همدانی روایاتی را نقل می کند که رسول خدا ( ص ) به خاطر شدت علاقه اش به حضرت فاطمه زیر گلو و پیشانی و بین دو چشم وی را می بوسید
( ج اول ، ص 109 - 111 )


از حذیفه نقل لشده که پیامبر تا گونه ی فاطمه یا میان دو پستانش را نمی بوسید نمی خوابید . الکافی ج 2 ص 160

نویسنده البته در این موارد شرح کشاف و غلاظ و شدادی میدهد و میگوید : وانگهی چه بسا این گونه موارد به عنوان حکمت ها و رازهای نهفته استثنا باشد . چه آن که بوسیدن پستان  های حصرت زهرا اشاره به مصیبتی بزرگ باشد .

در مستدرک الوسائل ج 14 ، ص 351،  ح 16928 آمده است : کسی که پسر بچه ای را از روی شهوت ببوسد مانند این است که هفتاد بار با مادرش نزدیکی کرده و کسی که با مادرش نزدیکی کند مثل کسی است که بکارت دختری را بدون مهریه بر داشته و کسی که بکارت دختری را بدون مهریه از بین ببرد مانند کسی است که هفتاد پیامبر را کشته باشد .


نقل از کتاب احادیثی در مورد بوسه / / نوشته داوود احمدی //  انتشارات صلوات قم





خدای ناکرده ، زبانم لال با خواندن این کتاب نبینم  مانند 
این  دختر و پسر در تهران و آنهم در ملاء عام اینطور هم را در بغل بگیرید و ببوسید 
به قول امام راحل نظام مقدس اسلامی پوست از سرتان می کند .