Sunday, October 21, 2012

نیکی کریمی با این عکس عمود خیمه نظام را با زمین لرزه 9.99 ریشتری بشدت تکان داد


با پوزش از خوانندگان محترم به خاطر این عکس بی حجاب نیکی کریمی


نیکی کریمی در اختتامیه فستیوال ابوظبی تمامی ارزشهای ایران اسلامی را که در عفاف و حجاب سمبلیزه میشود ، با این عکس به زیر علامت سئوال برد و به احکام شرعی دهن کجی کرد و عمود خیمه  نظام را با زمین لرزه  9.99  ریشتری بشدت تکان داد .

به گفته خبرگزاریها نیکی کریمی در برابر انظار عمومی پایش را تا نزدیکی زانو برهنه کرد و اشک خون از چشمهای مراجع عظیم الشان جاری ساخت .
سخنگوی دولت امام زمان اعلام کرد در پاسخی دندان شکن به این جنگ نرم و دریدن پرده حیا و توهین به شرع مبین  3 روز عزای عمومی اعلام میشود و دسته های قمه زنی در مساجد و امامزاده ها براه خواهد افتاد و طلاب محترم حوزه علمیه با پای پیاده کفن خواهند پوشید و با شعار ما اهل کوفه نیستیم ... به طرف بیت آغا !؟ راه خواهند افتاد .

براستی آیا الگوی نیکی کریمی فاطمه زهرا است که خود را طبق احادیث و روایات مستند از مرد کور نیز می پوشاند یا آنجلینا جولی و زبانم لال ، مادونا .
آیا نمی داند که با این شکل و شمایل جوانان این مرز و بوم را بسوی تباهی سوق میدهد و هنجارهای جامعه اسلامی را لگد کوب میکند .
آیا نمی داند که با این قیافه بی بند و بار به ترویج فحشا و اشاعه فرهنگ جلف و مبتذل غربی می پردازد . همان فرهنگی که زن را با مرد برابر میداند و قانون اساسی مملکت ولایی را که ارزش زن را معادل یک بیضه نرینه ها یا کمتر میداند به زیر سئوال میبرد .
به راستی مسئولین این کشور تا به کی خود را به خواب میزنند و با این مسائل ناموسی برخورد جدی نمی کنند و گوهر گمشده زن را که در حجاب کامل نهفته است بر باد میدهند .

یک روز می شنویم که یک مرد لند و هور و نامحرم در ملاء عام فاطمه معتمد آریا را می بوسد و عکسش در تمامی خبرگزاری ها پخش میشود و آب از آب تکان نمی خورد .
یک روز برنده جایزه اسکار بی آنکه از نکیر و منکر و شب اول قبر و گشت ارشاد بترسد آنجلینا جولی را با آن پستانهای درشت و هوسناکش که بیش از نصفش از سوتینش به عمد بیرون انداخته  بغل میکند  .
یکبار آن ...
بی غیرتی تا کی ، مگر خمینی نگفت که اگر به دریا بروید پوست از سرتان می کنیم . چرا سخنانش را به آنجای خود هم حساب نمی کنید . چرا !؟