Monday, March 12, 2012

مردم عراق آرزوی دوران دیکتاتوری صدام را میکنند



فاشیسم عریان و بی پرده اسلامی  چنان بلایی به سر مردم عراق آورده است که آنها  در روز روشن آرزوی دوران دیکتاتوری صدام را میکنند . دورانی که با همه کم و کاستی هایش هرگز اینهمه جنایت در آن رخ نمی داد .
 در عراق انقلابی صورت نگرفته است و از مابهتران اشغالگر که خود را  آقای جهان میدانند ،  هم ریش و هم قیچی در دستشان بود و در پوش اینکه عراق سلاحهای مخرب و خطرناک هسته ای دارد به آن کشور حمله کردند و بعد از نابودی زیرساخت های صنعتی و روی کار آوردن یک حکومتی که بیش از آمریکا مزدوری ایران را میکند فلنگ را بستند و آن کشور را در پنجه های وحشی گروههای بنیادگرای مسلمان و تروریست ها در حمام هایی از خون  رها کردند .

آخرین خبری که از این کشوری که بر روی دریایی از نفت زندگی میکند و مانند ایران مردمش در فقر و فلاکت زندگی می کنند حاکی از اینست که وزارت کشور عراق در مقابله با شیطان پرستی اطلاعیه ای منتشر کرده است و گفته است که گروه افراط گرای مذهبی در بغداد مسئول کشتن دست کم 90 نوجوان عراقی با پوشش غربی در یک ماه گذشته است .
چندی قبل نیز با شعار خمینی ساخته یا روسری یا توسری زنان را در مدارس و دانشگاهها مجبور به سر کردن چادر و چاقجور ( کیسه زباله ) کرده بودند و بسیاری را نیروهای خودسر مسلمان در راه جهاد در راه خدا به طرز شنیعی کشته و جسدهایشان را در کوچه و خیابانها برای ایجاد رعب و ترس رها کردند . جالب است که این نیروهای شبه فاشیستی هیچ گاه دستگیر نمی شوند چرا که در دم و دستگاههای مخوف نظامی این رژیم رگ و ریشه دارند . 
یکی از جوانان که خود از ربوده شدگان این گروه بنیادگرا بوده است  از قول روزنامه عصر ایران به الاخبار گفت  :  « گروه مسلح ، نوجوانانی که به نظر آنها لباس هایشان مناسب نیست را می ربایند و برای قتل آنها ، نخست بک بلوک سیمانی روی دست های آنان و یک بلوک سیمانی بزرگ روی پاهایشان می اندازاند و در مرحله آخر یک بلوک سیمانی بر سر آنها می کوبند و آن قدر این کار را تکرار میکنند تا فرد بمیرد . آنها پس از کشتن نوجوانان جسدشان را در سطل زباله می اندازند » .
بعد از حمله آمریکا به عراق و سرنگونی صدام آنقدر این کشور به قهقرا بر گشته است که  جدای از فشارهای بی حد و حصر اقتصادی جوانان حتی جرات نمی کنند که در خبابانها شلوار لی بر تن کنند چرا که نیروهای افراطی مسلمان آن را مظهر غربگرایی میدانند و آنها را بطرز فجیع میکشند  .
کشورهای مسلمان بعد از بهار عربی و سقوط ناگزیر دیکتاتورها یک به یک از چاله به چاه یعنی به گرداب فاشیسم مذهبی افتاده اند .
فاشیسمی که چشم اندازی تیره و تاریک را گسترده است . آنها در آغاز راهی هستند که ایران در سایه رژیم ولایت فقیه در سی و سه سال پیش طی کرده است یعنی کشت و کشتار و جنگ و فقر و بدبختی و چوبه های دار ، و تنها چیزی را که آباد کرده است گورستانها میباشد که اینروزها قیمت آن هم سر به فلک زده و مردم محروم قادر به پرداخت پول کفن و دفن خود هم نیستند . 



No comments:

Post a Comment