Friday, March 23, 2012

با این بوسه امام راحل در گور خود لرزید


 انسانیت یا نژادپرستی کور 

این عکس آبروی 1400 ساله آخوندها را بر باد و بر فاک داد و 33 سال شعارهای مرگ بر اسرائیل و ضد ولایت نقی !؟ را .
فکر نمی کنید که امام راحل با دیدن این عکس در گور خود در طبقه هفتم جهنم  می لرزد . امامی که با این شعار بر تخت ولایت نشست و با این شعار هزاران هزار ایرانی را که تشنه صلح و محبت و انسانیت بودند به چوبه های دار و تیرباران سپرد .
آیا ما اینگونه میخواستیم  با جنگی که نعمت است از طریق کربلا اسرائیل را نابود سازیم و امپراطوری خونین اسلامی را نخست در منطقه و سپس در سراسر عالم   بر پا سازیم  .

ایکاش و ایکاش یک پسر مملکت اسلامی ایران دختر اسرائیلی را می بوسید تا اینهمه فجایع ببار نیاورد و علمای اعلام و مراجع عظیم الشان را که نافشان را از زمان تولد  ضدیهودی بریده اند ، خوار و سرشکسته نمی کردند . 
فکر میکنید چرا روزنامه های استکباری در زمانی که ایران اسلامی در مراحل نهایی ساخت سلاح اتمی جهت نابودی صهیونیسم است این عکس را در شیپورها میدمند و در صفحات اول روزنامه ها میگذارند . آری درست حدس زدید جلوگیری از جنگ  و دفاع از انسانیت . 
همان انسانیتی که استغفرالله ولایت فقیه را قبول ندارد و به دموکراسی بی بند و بار غربی معتقد است و حقوق بشر را جای قرآن و سنت ائمه معصومین میگذارد  .
بوسه در شرع مبین زنای دهان محسوب میشود *، اما اگر یک دختر بی حجاب ایرانی ( ایران ما از این نام نفرت داریم مثل کلمه اسرائیل ) یک پسر صهیونیست را ببوسد دیگر آن لب را با آب هفت دریا نمی توان شست ، و سزایش حداقل یک بار سنگسار و ده بار اعدام میباشد . 
بی سبب نیست که این روزها گرانی بیداد میکند ، و یک روز در میان زلزله یا سیل و توفان می آید . به خدا ظهور نزدیک است اینها همه از علائم ظهور است ظهور . مردم به خود بیایید توبه کنید توبه ...



* در کتاب مستدرکالوسائل ج 14 ص 351 نقل شده است :
هر کسی نامحرمی را  ... ببوسد مانند این است که هفتاد بار با مادرش نزدیکی کرده است 
و هرکس با مادرش نزدیکی کند مانند این است که بکارت دختری را بدون مهریه بر داشته است
و کسی که بکارت دختری را بدون مهریه از بین ببرد مانند کسی است که هفتاد پیغمبر را کشته است
.....
طبق احادیث محل بوسه به نسبت طرف مقابل بستگی دارد :
در مورد امام « بین دو چشم » در مورد مادر « پیشانی » و در مورد خواهر و برادر « گونه » 
در مورد کیفیت بوسه در تهذیب 319/4 آمده است : 
یعطیها لسانة نمصه
مرد زبانش را به زن بدهد تا آن را بمکد
در مورد بوسیدن جلوی زن در حدیثی امام بزرگوار گفتند عیبی نیست « قرب الاسناد  ص 102» 

No comments:

Post a Comment