Friday, March 16, 2012

گور بابای آنکس که سال نو را با روضه خوانی در مساجد و امامزاده ها آغاز میکند




مرکز رسیدگی به امورمساجد در بیانیه ای از مردم خواست  تحویل سال نو را با دعا و روضه خوانی آغاز کنند . به گزارش خبرگزاری مهر  مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین در بیانیه ای یادآوری کرده است که شایسته است مراسم عبادی نوروز را با همان نگاه که بر گرفته از آموزه های دینی و سیره نورانی حضرات معصومین ( ع ) است  با برنامه ریزی حکیمانه  و توسل به عنایات خاصه حضرت ولی عصر ( عج ) به دعا و روضه خوانی تبدیل نمایئم . مساجد این خانه های خدا و مردم و جایگاه خلوت انس با خدا می توانند کانون ذکر و معراج معنوی و پایگاه محبت باشند . بر این اساس استدعا دارد درهای مساجد استان تهران از یک ساعت قبل از تحویل سال به روی مومنان گشود شود .

رسانه ای حکومتی که در واقع فاحشه خانه های تبلیغی این نظام ضد ایرانی محسوب میشوند در همین راستا با مقالات مسخره و دوزاری شروع کرده اند تا عید نوروز را که مروج فرهنگ انسانی میباشد به گند خرافات مذهبی آلوده سازند تا از یک قطره خنده و شادی مردم جلوگیری کنند .
 آیت الله های ریز و درشت یعنی این جانوران عمامه بر سر به  صراحت گفته اند که دید و بازدید ها و لبخند و بوسه و هدایا محرمات شرعی را زیر پا میگذارد و به هیچ وجه جایز نیست و باید از این کارهای حرام اجتناب کرد و در این موارد فضولی ( نهی از منکر ) در کار دیگران  کرد .
این فضلا ( فضله ها ) گفتند نوروز وجه دینی نداشته و باید به جای آن اعیاد اسلامی غدیر و فطر و قربان را جایگزین آن نمود .  بعضی از روشنفکرانشان که خوشبختانه مغز خر خورده اند و کمی جامعه مدرن امروزی را درک میکنند شیپور را از دهانه گشادش دمیده اند و گفتند که یک نظریه اعتدالی هم وجود دارد یعنی عید داری نه حرام است و نه بدعت و نه عید عجم پس مستحب است طبیعة و تکوینا موارد شرعیه را رعایت و در این روز غسل کنند و  روزه بگیرند . 
در  کتاب خلاصه القاوی آمده است : « هر که در این روز نوروز تخمی را برای مجوسان و آتش پرستان به حیث تحفه یا نوروزی تقدیم کند کافر میشود . چون فرد مسلمان این فرد کافر را به کفر و گمراهی اش کمک کرده است و یا از این جهت کافر میشود که در هدیه دادن آنان تقلید نموده و خود را همانند ایشان ساخته است » .

نوروز به هیچ دین و مذهب و گروهی تعلق ندارد . آن را به چرک و چروک و گند خرافات مذهبی آلوده نکنیم . سال نو تعلق به انسان دارد فارغ از هر رنگ و بو و قوم و نژاد . 
روضه خوانی و اعمال خرافی مذهبی و تحویل سال نو اگر ایرانی هستید با زبان قاتلان تاریخی  این فرهنگ و آنها که  همین مردم را ،  صدها هزار  کشته و آواره یا تجاوز یا به بردگی گرفتند توهین به ایران و ایرانی  محسوب میشود با هر توجیه و بهانه ای  .  پس گور بابای کسانی که سال نو را با عزاداری و روضه خوانی در مساجد و امامزاده ها آغاز میکنند  ، و  پیش بسوی فرهنگ انسانی و ساز و آواز و  رقص و شادی نوروزی .