Sunday, March 11, 2012

دیدید که ایرانیها در دهان جنتی را درمخالفت با چهارشنبه سوری » گو ه » گرفتند



انگار که ما آب در هاون می کوبیم . نمی دانم چرا هر چه علمای اعلام و مراجع محترم در مذمت « چهارشنبه سوری » داد سخن سر میدهند ، این ایرانیان هر چه با شکوه تر آن را بر پا می کنند ، و برعکس هر چه در شیپور ها میدمیم که در مراسم دولتی و آیین عبادی شرکت کنند از لج شرکت نمی کنند ، آنهم با هزاران ساندیس و وعده و وعیدها و غذاهای رنگارنگ .
هنوز جمله آیت الله عظیم الشان جنتی از ماتحتش در باره حذف و مضرات چهارشنبه سوری در نیامده بود که رسانه ها از زمین و زمان به او هجمه کردند و دهان مبارک آن حضرت را که حتی در راه ولی امر مسلمین جهان فرزندش را لو داد و به قتل رساند  « گوه » گرفتند .
هر چه کف به دهان می آوریم که بر پا کردن آتش دهن کجی به حکومت اسلامی است به خرجشان نمی رود . امام محمد غزالی آن دانشمند بزرگ ولایی که از وقتی که او را از ناف مادرش بریدند دشمن سنن و آداب و رسوم  ایرانی بوده است گفته است : این آیین چهارشنبه سوری به زرتشتیان تعلق دارد و چهارشنبه در نزد عربها روز نحس نامیده میشده است و در آن منکراتی هست که اگر بر زبان آورده شود ، آب را به همانجایی می ریزد که می سوزد . 
آخر کدام عاقلی از روی آتش میپرد ، مگر امام راحل ما حتی یکبار در تمام عمر از آتش پرید یا نایب بر حق او . معلوم است اگر بپرند عبایشان آتش میگیرد و به پشم و ریش شان هم . آنهم در زمانی که غرب آماده شده است به این میهن حمله و هجوم کند .
خدای نکرده فکر نمی کنید که در این آتش بازیها زنان هم به میدان بیایند و استغفرالله از روی آتش آنهم بی مقنعه و چادر در برابر چشم مردهای نامحرم بپرند و باز زبانم لال روسری از سرشان بیفتد و با آن موهای پریشان جوانان مسلمان و نامسلمان را از راه بدر کنند . 
و آیا باز هم فکر نکردید که بجای بوته عده ای عکس امام مقوایی و جانشینانش را در آتش بیندازند و دوباره فتنه دهشتناک سال 88 اوج بگیرد .
اسلام آمده است تا جلوی شادی های شما را بگیرد . مجسمه های هنرمندان  را نابود سازد . از موسیقی جلوگیری کند و جهانی از پایین تنه را که بهشت خداوند یکتا آن را نامید وعده دهد . نه اینکه با بازسازی آیین گذشتگان زمین را زیر پای حکومت اسلامی به لرزه در آورید .
شما خوانندگان فهیم و فکور بخوبی میدانید که در این سالها چه آثار زیانباری این جشن های باستانی  بقول آیت الله مطهری جشن احمقها ببار آورده و اشک چشم ولی امر مسلمین جهان را در آورده است به حدی که ناچار شد دستور دهد تا در زندانها به صغیر و کبیر رحم نکنند و برای حفظ آبروی نظام اسلامی به همه تجاوز کنند  .



No comments:

Post a Comment