Thursday, March 15, 2012

سال همت مضاعف و در واقع دزدی مضاعف با اختلاس 300 میلیاردی آغاز و با سرقت وسایل شخصی علی دایی دارد به پایان میرسد




در مملکتی که رهبرش دزد است و رای های میلیونی مردم را میدزدد معلوم است که گماشته هایش یعنی ماموران انتظامی اولین کسانی هستند که مال و منال مردم را در هوا می قاپند .
خبر رسیده است که پس از تصادف علی دایی یک عده که علم غیب داشتند و در کمین نشسته بودند در دم سر رسیدند و دار و ندار داخل ماشین را که در حدود 5 میلیون تومان بود به سرقت بردند . 
خوشبختانه ماموران قیور ! انتظامی قول دادند که سارقان را به سزای عمل بزدلانه شان میرسانند . همان مامورانی که  دسته دسته دختران را می ربودند و در اطراف و اکناف تهران تجاوز میکردند .
  در این خبر همچنین  آمده بود  یک خبرنگار که هنگام بردن علی دایی به اتاق عمل در حال عکس گرفتن بود توسط برادر علی دایی مورد حمله قرار گرفت که  خوشبختانه جان سالم بدر برد .
سال همت مضاعف و در واقع دزدی مضاعف که به انتهای آن نزدیک میشویم با اختلاس 300 میلیاردی آغاز و بنظر میرسد که با دزدی بزدلانه از ماشین علی دایی  به پایان برسد . راستی فرهنگ انسانی و ایرانی چقدر در این مملکت اسلامی سقوط کرده است که دزدها حتی به یک فردی که پس از تصادف در حال اغما به سر میبرد رحم نمی کنند و مانند جن از راه میرسند و اموال داخل ماشین را خالی میکنند . 

« خرافه » معتقد است که اگر چه تروریست های اعزامی ایرانی در بلاد مختلف دنیا دست و پا چلفت هستند  ، دزدهای مملکتی فرز و چابک و تند و تیزند . چرا که استغفرالله هنوز خبر به خدا هم توسط فرشتگانش نرسیده بود که دزدها سر رسیدند و دار و ندار علی دایی را در ماشین جارو کردند و با سلام و صلوات در رفتند . 




No comments:

Post a Comment