Saturday, March 24, 2012

سخنانی از مشاهیر بزرگ جهان - قسمت اول آیت الله جنتی


به قول یکی از فقهای عظیم الشان شورای نگهبان آیت الله جنتی را باید « اسلام مجسم  « نامید . گنجینه ای ناتمام از علوم و فرهنگ و ادب که در واقع کلمات قاصر از توصیف خصائل معنوی ایشان میباشند .  امام جمعه موقت تهران گفته بود که سخنان این ابر مرد تاریخ علم و فقه را باید با آب طلا نوشت و آویزه گوش و بر دیوار دل آویخت تا در سختی های زندگی دچار وسوسه های شیطانی و شهوات دنیوی نشده و در هجمه فتنه گران شرق و غرب از کجی ها در امان بمانیم .
هنوز که هنوز است هیچ عالمی نتوانسته است کلید رمز سخنرانی سال گذشته او را در مورد ددمنشای  ددمناش ددمنشه ددمشی  را باز کند و علم بشر تاکنون از درک و فهم  آن عاجز میباشد .  
تاریخ تولد این بزرگمرد والامقام به درستی مشخص نیست .  اما در تواریخ آمده که بدون نیاز قابله از واژن جسته است و در دم سخن میگفت . 
در دو سالگی علاوه بر زبان حیوانات و اجنه انگلیسی را هم آموخته است .  در نوشتن رساله گرانبهای احکام رضاع یعنی شیر دادن نقش بسزایی داشته است و بدین جهت در زمان طاغوت خشم ساواک را بر انگیخته است . به واسطه اشراف و ممارست  در علوم غریبه یعنی جفر و رمل و اسطرلاب با امام زمان رابطه نزدیکی دارد  . بر اثر همین تبحر بود که چند بار از کمین استکبار و عوامل موساد که در صدد دستگیری او بر آمدند گریخته است .  یکی از معجزات این حضرت این است که در این سن و سال  مانند یک جوان 18 ساله با دیدن یک تار موی نامحرم نعوظ میشود و روزانه چند بار غسل جنابت انجام میدهد . دیگر معجزات این عالم شهیر این است که ...




No comments:

Post a Comment