Wednesday, March 21, 2012

دلایل شرعی و قانونی حذف یارانه 10 میلیون نفر




خوشبختانه معضلات و مشکلاتی که بسیاری از کشورها از جمله جهان بی بند و بار غرب به آن مبتلا است ، ایران اسلامی ما ندارد ، و اینهمه از برکات علمای اعلام و نفس طیبه فضلای حوزه و دانشگاه میباشد . 
این علما که شاه کلید حل مشکلات جامعه ولایی ما هستند چنان خبره و فرز میباشند که در هوا مشکل را می قاپند و حل و فصلش میکنند ، فی المثل از شکل و قیافه یک مسلمان قبل از وقوع حادثه یعنی « حدث بزرگ و کوچک  » حدس میزنند که نمازش باطل خواهد شد یا نه ، و پیشاپیش او را آگاه میسازند تا از خطر جلوگیری کنند . 

در مورد یارانه ها هم داستان به همین موال ( منوال )  است .  علمای والامقام تا دیدند که سنگی که نظام بر داشته است سنگین است و دارد روی پای خودشان می افتد ، در جا به احادیث و روایات توسل جستند تا خود را از لعن و نفرین ایرانیان رها سازند .
غلامرضا مصباحی مقدم ، رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس به نقل از شمال نیوز پیرامون حذف یارانه 10 میلیون نفر  فضله پراکنی نمودند و گفتند  : « امیر المومنین ( ع ) از بیت المال به طور مساوی توزیع میکردند . بیت المال فی المسلمین بود ، فی المسلمین در آمد اجاره اراضی مفتوحه ( فی المثل ایران ) که در صدر اسلام فتح شده بود و همه مسلمین در آن نقش داشتند که آن در آمد توزیع می کردند » .
اما بنا بر مبانی شرعی و  اجماع فقهای شیعه ( یارانه ها )  درآمد در اختیار حاکمیت است که بر اساس مصلحت آن را مورد بهره بر داری قرار میدهند . بر این اساس حذف یارانه  ده میلیون خانوار ایرانی خلاف شرع نیست . یعنی از راه جهاد فی سبیل الله و قتل عام کافران این مال و منال بدست نیامده است . بلکه پول غارت شده نفت است که در جهت گسترش امپراطوری اسلامی  ، خرج حزب الله لبنان ،  خانه سازی در ونزوئلا و کشتار مردم آزادیخواه سوریه و ... استفاده می شود .
 در صدر اسلام موضوع فرق میکند ، من باب مثال وقتی که لشکر اسلام به ایران حمله کرد . آنها در جهاد شرکت کردند و بنا بر این هر کدام سهمی از غنیمت بر داشتند .
عبدالحسین زرین کوب در دو قرن سکوت می نویسد : « فاتحان ( اسلامی ) گریختگان را پی گرفتند کشتار بیشمار و تاراج گری باندازه ای بود که تنها سیصد هزار زن و دختر به بند کشیده شدند ، شصت هزار تن از آنان به همراه نهصد بار شتر زر و سیم بابت خمس به دارالخلافه فرستاده شدند و در بازارهای برده فروشی اسلامی به فروش رسیدند . با زنان در بند به نوبت همخوابه شدند و فرزندان پدر ناشناخته ای بسیار بر جای نهادند » .
همانطور که مشاهده میکنید این غنائم در جهاد فی سبیل الله بدست آمده و بدین جهت این مسلمان انقلابی صدر اسلام دسته دسته و به نوبت با شصت هزار زن ایرانی از کودک شیر خواره به قول امام راحل تا 10 و دوازه ساله و ... همخوابه شدند و از جلو و عقب به  آنها  تجاوز کردند تا شجره طیبه اسلام را جهانی کنند .
 یارانه ها اما از راه کشتار ایرانیان بدست نیامده است بلکه از غارت نفت و خونشان . بنابراین بر طبق فتوای علما تا به امروز یارانه ده میلیون از آنها قطع شده است .  و اما اگر بخواهند این ایرانیان کلامی بر خلاف شرع و احادیث نبوی به زبان بیاورند نه تنها زبانشان قطع که مانند صدر اسلام انقلابی با آنها عمل خواهد شد ، یعنی همخوابه شدن با دختران و حتی  پسرانشان چنانچه در کهریزک ...




No comments:

Post a Comment