Saturday, May 17, 2014

عکس - بوسه زیبای لیلا حاتمی به گونه یک مرد نامحرم



باز هم زوزه های « کیهان » از شرکت یک بازیگر زن در جشنواره کن در آمد و باز هم با سر هم بندی کردن یک دوجین از کلمات ناهمگون و آسمان و ریسمان بافتن  ناجوانمردانه کاسه و کوزه ها را بر سر او فرو کوبید .

روزنامه کیهان که دید این بار هم لیلا حاتمی عضو هیات داوران کن مانند کلاغان سیاه با چادر و چاقچوردر مراسم شرکت نکرد و بدتر از همه گونه های مرد نامحرم غربی و کافر (  ژیل یاکوب ، رییس جشنواره  ) را بوسید  با تاکتیک فرار به جلو فرهنگ لجن آلود آخوندها را آداب و رسوم ایرانی جا زد و گفت که این بازیگر معروف به فرهنگ و زبان مادری دهن کجی کرد .
البته جای خوشبختی است که آنقدر  فرهنگ کثیف ملاهای حاکم گندش در آمده است که این فاحشه های قلم به دست حتی جرئت آن را ندارند به زبانش بیاورند . 


کیهان  -  این نخستین بار نیست که یکی از سینماگران ایرانی حضور یافته در جشنواره‌های غربی، به آداب و رسوم سرزمین مادری خودش دهن‌کجی می‌کند. اصغر فرهادی هم در سال‌های گذشته با تظاهر به رفتارهایی که در فرهنگ ما غیراخلاقی محسوب می‌شوند، در این زمینه به شهرت رسید. متأسفانه خانم لیلا حاتمی، بازیگری که به تازگی با فیلم «سر به مهر» درباره نماز، خوش درخشیده بود، نتوانست شأن «ایرانی بودن» را حفظ کند. این درحالی است که وقتی یک بازیگر ایرانی به عنوان داور یا شرکت‌کننده، به خارج از کشور می‌رود، به عنوان سفیر فرهنگی ایران محسوب می‌شود و چه بهتر که به هویت و آداب و رسوم سرزمین مادری خود احترام بگذارد. و به این شکل قدر خود در نزد مردم ایران را رقم می‌زند !
 
در این رابطه همچنین معاون پارلمانی وزارت ارشاد در گفت و گو با خانه ملت ، وبسایت مجلس آخوندها از حضور لیلا حاتمی  در جشنواره فیلم کن و شیوه لباس پوشیدنش انتقاد ( فضولی )  کرد و گفت که مناسب فرهنگ و اعتقادات ملاها نبوده است و باید با حجاب در این مراسم ظاهر میشده است خوشبختانه او جرئتش را نداشت که از بوسیدن لیلا حاتمی به گونه رییس جشنواره که نشانه تمدن و نجابت زن ایرانی است کلمه ای به زبان بیاورد :

زنان ایرانی چه هنرمند و چه غیر هنرمند همیشه مظهر عفت و پاکی بوده‌اند، بنابراین اینگونه حضور‌های نامناسب که اخیرا در جشنواره کن اتفاق افتاده همسو با اعتقادات دینی ما نیست او ادامه داد :
حضور شخصیت‌های هنری و هنرمندان ایرانی در خارج از کشور اگر با رعایت شئونات اسلامی و احترام به فرهنگ ملت و اعتقادات ایران باشد، امری پسندیده است. اما اگر این حضور با بی توجهی به ارزش‌های جامعه و معیار‌های اخلاقی ما باشد ملت ایران این رفتار را نمی‌پذیرند .