Saturday, May 24, 2014

روبوسی لیلا حاتمی توهین به مقدسات است اما صیغه پیرمرد 80 ساله با دختر 9 ساله نیست




آخوندهایی که روبوسی نجیبانه یک هنرپیشه را در جشنواره کن توهین به مقدسات و جمهوری اسلامی میدانند اما صیغه و سکس یک دختر 9 ساله را با پیرمرد 80 ساله عین صواب و طبق شریعت الهی  می پندارند باید بر عمامه هایشان ...د   و به کسانی هم که از این فرهنگ لجن آلود و فرهنگ قرون وسطایی دفاع میکنند لعن و نفرین کرد .
به راستی در جامعه ای که طبق گفته های مسئولین ریز و درشت اش سن روسپی گری به علت فقر و فاقه  و آموزه های مذهبی  به 12 سال و ابعاد آن به شکل تصاعدی و نجومی رشد میکند .
 در مملکتی که مذهبی ترین شهرهایش فاسدترین شهرهایش به لحاظ اخلاقی محسوب میشود .
در کشوری که بیشترین صادراتش بعد از نفت قاچاق دختران برای تن فروشی و مواد مخدر به کشورهای منطقه تا کشورهای اروپایی است  . خنده دار است که روبوسی یک هنرپیشه را آنهم با مردی سالخورده ( 90 ساله ) خلاف شئون و ارزشهای اخلاقی دانست . 



بخشی از نامه عذرخواهی لیلا حاتمی بعد از تهدیدهای پیاپی و انتقادهای تند

"در مورد آقای ژیل ژاکوب که با قریب نود سال سن، آخرین سال حضورش در فستیوال را می‌گذراند باید توضیح دهم که ایشان به علت کهولت و از یاد بردن همه تاکیدات، که معمول این سن و سال است، ضوابط یادشده را فراموش کرد و اقدام پیشگیرانه من برای دست دادن با ایشان هم موثر واقع نشد. مسلما ایشان برای من حکم پدربزرگ کهنسالی را داشت که میزبان من هم بود."
"از این پیشامد و این که احساسات کسانی را آزرده باشم بسیار متاسفم چه خود تربیت شده پدری هستم که همه از میزان علاقه او به دین و ملیت ایرانی آگاهند
 هرچند از ادای این توضیحات شرم دارم اما شاید برای کسانی که نمی توانستند موقعیت ناگزیر من را درک کنند ناچار شدم وارد برخی جزییات شوم. با این حال از این پیشامد و اینکه احساسات کسانی را آزرده باشم بسیار متاسفم چه خود تربیت شده پدری هستم که همه از میزان علاقه او به دین و ملیت ایرانی آگاهند.
زنان ایرانی همیشه مظهر عفت و پاکی بوده‌اند بنابراین اینگونه حضور‌های نامناسب که اخیرا در جشنواره کن اتفاق افتاده همسو با اعتقادات دینی ما نیست


رژیمی که از ارزشهای اخلاقی دم میزند ببینید چه جنایاتی مرتکب شده است