Wednesday, May 14, 2014

ای داد و ای هوار از دست این دختران بی حجاب ایرانی


عکس از آزادی های یواشکی

 ای امان و ای فغان ، ای داد و ای هوار از دست این  دختران ایرانی کارشان به جایی رسیده که از بدحجابی به بی حجابی روی آوردند آنهم در کجا !؟  در جلوی دفتر مرجع عالیقدر عالم تشیع حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله العالی و اماکن مقدس .


   در اتوبوس روسری از سر بر میدارند ، در خیابان با مانتوهای کوتاه و شلوارهای چسبان گام بر میدارند . در کنار سواحل دریا  ، زبانم لال نیمه برهنه سوار اسب و دوچرخه میشوند و مسلمانان را از راه بدر میکنند .
 تا چشمشان به مسجد و امامزاده  می افتد پوزخند میزنند و کرامات و معجزاتشان را خرافات می نامند . هر کس قرآن میخواند میگویند که امل و عقب مانده است ، هر کس گل مالی میکند و به سر و صورتش قمه میزند میگویند مخش تاب دارد و جایش حوزه علمیه ( تیمارستان ) است .
استغفرالله در مملکت اسلامی ولایت فقیه را هم که جانشین خدا و رسول خداست قبول ندارند و میگویند که چرت و پرت میگوید .

بگویم خدا باعث و بانی این سایت های استکباری و صهیونیستی مثل « آزادی های یواشکی » که حتی اسمش  لب و لوچه مومنین را آب می اندازد به زمین گرم بزند که شب و روز سیخ و انگلوک به نظام میزنند . آنهم به جایی که اسمش کفاره دارد .

برای همین است که کسی دیگر رغبت نمی کند به مسجد و تکایا و مراسم عزاداری بیاید  و همه از پیر و جوان از دین و مذهب رویگردان شده اند . معلوم است کسی که چشمش به  دختران زیبا آنهم در کوچه و خیابانهای شهر می افتد دیگر نه تنها میلی نمی کند به قیافه پر پشم و پیل علمای اعلام و طلبه ها نگاه کند بلکه به شکل و شمایل مقدسشان تف می اندازد .
ای داد ، ای هوار ...