Thursday, May 15, 2014

عکسی از طلاب زن حوزه علمیه جامعه الزهرا در آمریکا




به گزارش رسانه های حکومتی  برای نخستین بار در تاریخ هزار و چهارصد و چند ساله اسلام  گروهی از  طلاب زن حوزه علمیه جامعه الزهرا متخصص در (  علم دخول ،  صیغه ،  احکام تخلی ، استبرا ،  مضرات استمنا و حدث اکبر و اصغر و ... )  در یک برنامه خیلی خیلی  علمی به ایالات متحده  یعنی همان غرب کافر و بی بند و بار رفته اند و کتاب ارزشمند تحریر الوسیله را تقدیم رئیس دانشگاهی در ویرجینیا کرده اند تا روش سکس با زوجه های کمتر از 9 سال را بیاموزد تا خدای ناکرده بقول امام خمینی در همان کتاب فوق بخش نکاح ص 15 مجرای بول و مجرای حیض آنها را یکی نکند . متن خبر چنین است : 
 .
 به گزارش دیپلماسی ایرانی ، همزمان با مذاکرات هسته ای در وین بین ایران و ۵+۱، برای نخستین بار گروهی از طلاب زن حوزه علمیه جامعه الزهرا در یک برنامه علمی به ایالات متحده رفته اند .

به گزارش دیپلماسی ایرانی باربارا اسلاوین، خبرنگار المانیتور در این باره نوشته است:  این نه طلبه که تحصیلات تکمیلی خود را می گذرانند، به دانشگاهی در ایالت ویرجینیا رفته اند. آن ها افزون بر این از واشنگتن و آمیش در لانکستر پنسیلوانیا نیز بازدید کرده اند.

اسلاوین ضمن اشاره به خوش بینی این طلاب به مذاکرات هسته ای اظهار داشته که آن ها تحت تأثیر ارزش های خانواده و سبک زندگی ساده مردم منطقه آمیش قرار گرفته اند .