Monday, May 05, 2014

نیکی کریمی را به برزیل نفرستید !؟




خبر اعزام  50 هنرمند به برزیل به عنوان حامیان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با هزینه ای بیشتر از یک میلیارد تومان دوباره جنجال بپا کرده و آب در خوابگه مورچگان ریخته است .
 این موضوع از آنجا خشم عده ای را در آورده است  که در میان این لیست 50 نفره نام بعضی از زنان معروف از جمله نیکی کریمی  بچشم میخورد . همان هنرمندی که در داخل ایران در مقابل چشمان دهها نفر یک مرد نامحرم یعنی عزت الله انتظامی را در آغوش خود کشیده بود  .
  تجربه نشان داده است که وقتی این زنان هنرمند تا پایشان به خارج از مملکت اسلامی میرسد اولین کاری که میکنند بر داشتن حجاب و بر باد دادن تمام زحمات و رنج و مشقت های علما در باب  اسلام و حفظ آیین ناموس پرستی است .


این مسلمانان دو آتشه میگویند : آخر در کجای اسلام آمده است که زن با عده ای که اصلن هیچ رابطه  نسبی و سببی با آنها ندارد به خارج از مملکت برود و بدتر از همه در میان هزاران هزار نامحرم که همگی لخت و عور و کافرند و به ولایت فقیه اصلن اعتقاد ندارند به مسابقه فوتبال مردان چشم بدوزد .
 
اما متن خبر را در اینجا بخوانید :
 
به گزارش جام جم ورزشی، ناصر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این مطلب با انتقاد از اعزام هنرمندان به برزیل به عنوان حامیان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به سایت جام جم ورزشی گفت: لیست 50 نفره ای از هنرمندان تهیه شده که این 50 هنرمند قرار است با هزینه ای بیشتر از یک میلیارد تومان راهی برزیل شوند تا حامی تیم ملی فوتبال ایران شوند.

وی افزود: من احترام زیادی برای تک تک این هنرمندان و خواننده ها قائلم اما انتقاد شدید نسبت به این اتفاق دارم. ما در کشور مربیان خوب و با تجربه ای داریم که می توانند به جای این هنرمندان به برزیل بروند و از آنجا تجربه اندوزی کنند. مدیران عامل باشگاهها و حتی سرپرستان تیم ها نیز می توانند به جای هنرمندان به برزیل بروند. خبرنگاران هم باید به برزیل بروند. بالاخره این افراد هم برای فوتبال زحمت کشیدند.

فریاد شیران در ادامه گفت: هنرمندان ما هر سال به جشنواره های زیادی می روند همانند کن و یا اسکار. در این مواقع کدام از یک هنرمندان از فوتبالیست ها می خواهند که آنها را این جشنواره ها همراهی کنند که حالا می خوانند به عنوان حامی تیم ملی به برزیل بروند؟ برزیل میدان هنر نیست، ویترینی برای فوتبال است. خیلی از مربیان خوب کشور ما باید در ایران جام جهانی را نگاه کنند آنوقت هنرمندان و خواننده ها به برزیل بروند؟ نیکی کریمی در برزیل چه کار می خواهد بکند؟ اگر او قصد فیلمسازی دارد برود از طریق دیگری اقدام کند. اعزام این هنرمندان به برزیل ظلمی بزرگ به خانواده فوتبال است.