Friday, October 10, 2014

کوه پیمایی آقای خامنه ای در ارتفاعات تهران




عده ای از بزرگان مملکت اسلامی کوه پیمایی آقای خامنه ای را در این سن و سال پیری و بعد از عمل سنگین پروستات فراتر از معجزه دانستند و قرار است که  نشیمنگاهش را دوباره تبدیل به مقدسات کنند .
به گزارش روزنامه حکومتی ایسنا آیت الله خامنه ای در حال کوه پیمایی سخنانی ایراد کردند که به شرح زیر است :

بعد از عمل جراحی، این اولین باری است که من موفق شدم بیایم کوه. این هم توصیه آقایان پزشکان بود.
به من گفتند خوب است که بروید کوه و مفید است برای جسم و اینها و برای بعد از دوران نقاهت، رفتن کوه مفید است.
بعد هم من دیدم دیگر هوا دارد سرد میشود چون الان نیمه مهر است دیگر؛ امروز چندم مهر است؟
- هجدهم
هیجدهم مهر است؛ و نزدیک به هوای سرد و زمستان است که قدری کار را برای من مشکل‌تر میکند.
این بود که امروز الحمدلله توفیق پیدا کردیم که با برادرها بیاییم کوه.
ان شاءالله موفق و مؤید باشید .




نشیمنگاه سابق سیدعلی خامنه ای که تبدیل به مقدسات شده بود