Wednesday, October 15, 2014

فروش زنان توسط داعش




به گزارش تایمز چاپ انگلیس بازارهای برده فروشی رسمی در محله القدس شهر موصل از سوی داعش ایجاد شده است که زنان و کودکان را به صورت انبوه خرید و فروش میکنند .
این بازارها همچنین در شهر رقه سوریه که در کنترل داعش است راه اندازی شده است و اسیران را به فروش می رسانند .
قیمت های این اسیران متفاوت است . بر اساس تحقیقات روزنامه تایم قیمت هر کودک 10 هزار دلار و قیمت زنان از هزار تا 5 هزار دلار در نوسان است . در این میان بسیاری از دختران به عنوان غنیمت و پاداش زمینی به نیروهای داعش هدیه میشوند تا با آنها سکس داشته باشند و از سوی دیگر زنانی که زیباتر و خوش قد و قامت ترند به نکاح فرماندهان داعش در می آیند  .

« خرافه » یادآور میشود که مسلمانان صدر اسلام هم در هجوم و لشکرکشی ها همین وحشی گری ها را با اسیران و چه بسا شنیع تر میکردند . در کتاب دو قرن سکوت ، عبدالحسین زرین کوب در باره حمله اشغالگران مسلمان به ایران نوشته است :

کشتار بیشمار و تاراج گیری باندازه ای بود که تنها سیصد هزار زن و دختر به بند کشیده شدند. شست هزار تن از آنان به همراه نهصد بار شتری زر و سیم بابت خمس به دارالخلافه فرستاده شدند و در بازارهای برده فروشی اسلامی به فروش رسیدند ؛ با زنان در بند به نوبت همخوابه شدند و فرزندان پدر ناشناخته ی بسیار بر جای نهادند .