Sunday, December 28, 2014

فرمانده سپاه شرط رابطه با آمریکا را ختنه کردن اوباما دانست



یک فرمانده سپاه شیراز شرط و شروط عجیب و غریبی برای رئیس جمهور آمریکا اوباما برای از سرگیری رابطه با آن کشور گذاشته است که حتی رسانه های حکومتی را به خنده انداخته است . 
این رجزخوانی های توخالی و استفاده از تاکتیک لو رفته فرار به جلو در حالی است که جمهوری اسلامی در گرداب های مخوف بحرانها در ابعاد مختلف دست و پا میزند و آمار و ارقام اعدام ها به حداکثر رسیده است ..

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور شنبه ۲۷ دسامبر در مراسم یادواره شهدای شهرستان کازرون، گفت: «تن‌ها در دو صورت دشمنی ما و آمریکا به پایان می‌رسد، نخستین شرط، مسلمان و مقلد مقام معظم رهبری شدن رئیس جمهور آمریکا و سران اروپا و راه دوم دست‌ برداشتن ایران از اسلام و انقلاب اسلامی است.» 
وی با بیان اینکه مسلمان شدن سران اروپا و آمریکا می‌سر نمی‌شود، تصریح کرد: «اگر آنان مسلمان نمی‌شوند، ما هم دست از اسلام و انقلاب بر نمی‌داریم، اما نمی‌دانم چرا برخی‌ها در ذهنشان این است که ما روزی با آمریکایی‌ها ارتباط برقرار و صلح می‌کنیم؟» .



بعد سخنان سرتیپ علامحسین غیب پرور در مورد نخستین شرط رابطه با آمریکا یعنی مسلمان و مقلد رهبری شدن رئیس جمهور آمریکا این مرد را برای ختنه کردن اوباما به آمریکا فرستادند