Tuesday, December 02, 2014

داعش ایران مواضع دولت اسلامی در عراق را بمباران کرد



من یادم می آید که در اوائل انقلاب که فضا بالنسبه نیمه دموکراتیک ،  و هنوز چنگالهای رژیم در زیر عبایش پنهان بود  گروههای چپ مانند فداییان اکثریت و حتی جنبش مسلمانان مبارز حبیب الله پیمان جیغ و داد میکشیدند و ماتحت خود را جر میدادند که این رژیم ضد امپریالیست است و باید روی این مولفه با آنها تنظیم رابطه کرد و آخوندهای متعلق به دوران عهد بوق را حمایت .  هر کسی هم که داد میزد که خمینی مرتجع همه هارت و پورت هایش از زاویه مادون فئودالی و عقب ماندگی اش است و ماهیتا خودش جنایتکار و همدست استعمار . هیچ کس برایشان تره هم  خرد نمی کرد و هی پشت سر هم به دیگران انگ میزدند که  مبارزات ضداستعماری را افرادی که ارتجاع را تضاد عمده میدانند به بیراهه میبرند و چوب لای چرخ انقلاب میگذارند .
بعدها این گروهها کلهم اجمعین  رفتند زیر قبای ملاها و حتی در کشت و کشتار مخالفین هم شرکت کردند .
همین قضایا هم اکنون البته بعد از 35 سال در برابر داعش رخ داده است و عده ای هی به به و چه چه راه می اندازند و هندوانه زیر بغل این آدمکشان جمهوری اسلامی میگذارند که علیه داعش به جنگ بر خاسته است . همین جمهوری که عصای دست قصاب اسد گشته است و در سوریه حمام های خون براه انداخته است و ریش و ریشه داعش هم به خود او بر میگردد . در داخل هم که آخرین ترفندش اسیدپاشی میباشد .
جنگ آخوندهای داعشی با دولت اسلامی در منطقه جنگ خانوادگی است هر دو بطور ماهوی مرتجع و ضد آزادی میباشند . کسانی که در بوقها میدمند و برای حملات جنگنده های رژیم ایران  و بمباران مواضع داعش هورا میکشند باید بدانند که از این جار و جنجالهای داخلی و بین المللی چیزی نصیب مردم ما نمیشود همه و همه برای بقای حکومتی است که با بحران آفرینی در خارج از مرزها و سرکوب در داخل زنده است .

 
العربیه - کشورهایی که در آسمان عراق مواضع داعش را بمباران می کنند همگی - کانادا، بریتانیا، فرانسه- از متحدان آمریکا هستند. اما به تازگی یک همکار تازه ای وارد آسمان عراق شده و آن ایران است.
یک مقام وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه 1 دسامبر به سایت خبری هافینگتن گفت که آمریکا از ورود ایران به فضای عراق برای بمباران مواضع داعش آگاه است.
این مقام گفت حضور ایران تا زمانی که دولت شیعه این کشور از نیروهای دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش احساس خطر کند ادامه خواهد داشت.
او اضافه کرد که این حضور واکنشی از سوی آمریکا بهمراه ندارد، مگر آنکه خطری برای نیروهای آمریکایی در آسمان عراق بوجود آورد.
" ما از این موضوع آگاه هستیم. این مایه نگرانی ما نیست- و ما به نوعی مراقب اوضاع هستیم." این مقام وزارت دفاع آمریکا که نخواست نامش فاش شود افزود که محل عملیات هوایی ایران در نزدیکی مرزهای این کشور با عراق است و با محدوده عملیاتی آمریکا در عراق فاصله دارد.
ایران تا کنون فقط از ارسال اسلحه به عراق خبر داده بود، و این اولین بار است که خبر حضور جنگنده های ایرانی در عراق رسانه ای می شود.
آمریکا رهبری ائتلاف بین المللی ضد داعش را در دست دارد، و کشورهای اردن، پادشاهی سعودی و امارات متحده عربی در این ائتلاف حضور دارند .