Saturday, December 13, 2014

فریاد آی دزد آی دزد آیت الله خامنه ای در همایش ملی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد




آیت الله خامنه ای در آغاز همایش ملی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با  فساد که ذاتی این رژیم عقب مانده است ،  با فریاد آی دزد آی دزد علل فساد و رانت خواری ها را به گردن عوامل دسته دوم و سوم نظام انداخت تا خودش را که در راس هرم جمهوری اسلامی نشسته است مبرا کند .

رهبر جمهوری اسلامی اظهار داشت : نقش و اهتمام دستگاه‌های مختلف برای مبارزه با فساد تحسین آمیز است، لیکن این سمینارها و امثال آنها چه معجزه‌ای می‌کند؟ مگر برای مسئولان سه قوه وضعیت فعلی مشخص نیست؟ باید با توجه به شرایط جامعه و همفکری مسئولان اقدامات لازم برای مبارزه با فساد صورت گیرد. چرا اقدام قاطع انجام نمی‌شود که نتیجه را مردم به‌صورت ملموس مشاهده کنند؟ توقع من این است چه با این سمینار و چه بدون آن، تصمیم‌ها را بدون هرگونه ملاحظه‌ای برای مبارزه با فساد انجام دهید . 


اکنون پس از 36 سال از استقرار این نظام فاسد و ضد مردمی دیگر برای همه ثابت شده است که افسار مقامات ریز و درشت جمهوری اسلامی همه و همه در دست ولایت مطلقه فقیه است و آنها بدون اجازه او حتی آب هم نمیخورند و علت العلل و ریشه اصلی این همه فساد سیستماتیک اقتصادی در عرصه های گوناگون در همان بیت رهبر میباشد . کندن چند برگ از شاخه های درختی که میوه های زهرآگین میدهد نه تنها دردی از جامعه را حل و فصل نمی کند بلکه پس از مدت کوتاهی بازده معکوس داده و دوباره باز چرخه فساد با شدت و حدت بیشتری به حرکت خود ادامه خواهد داد .
پیام آیت الله خامنه ای تنها یک اقدام ضدانگیزه ای و وعده و وعیدهای آبکی به مردمی است که در زیر خط فقر دست و پا میزنند و هر آن امکان دارد که به اعتراضات گسترده تر دست بزنند . 

هرگز این رژیم پوسیده به اقدام قاطع و شفاف سازی در ساختار اقتصادی از شبکه های بانکی گرفته تا نظم و نظام مالیاتی  و صادرات و واردات دست نخواهد زد  . چرا که شفاف سازی ها ،  سرنخ اصلی این رانت خواری  را که پست های کلیدی دارند و دستهایشان تا مرفق در خون بی گناهان آغشته است زیر سئوال خواهد بود و باعث  افزایش جنگ  گرگها خواهد شد و این عمل به طور دیالکتیکی بازتاب خطرناکی را بدنبال خواهد داشت و عمود خیمه نظام را که خط قرمز اصول گراها و اصلاح طلب های قلابی میباشد به خطر خواهد انداخت .   بقول معروف چاقو هرگز دسته خودش را نخواهد برید . 

البته به دلیل فسادهای گسترده و بی حد و حصر هر از چند گاهی افسار از دست سران در رفته و این اختلاسها در رسانه ها درز پیدا میکند . و قوه قضایه غیر مستقلی که ریش و سبیلش در همان بیت مافیایی رهبر است جار و جنجال براه می اندازد تا سر و صداهای مخالف را خفه کند . اما چه کسی است که نداند که این افشاگری ها و جار و جنجالها  تنها نوک قله یخی است که 99 درصدش در اعماق آبها فرو رفته است . 

این رژیم به دلیل ماهیت پوسیده و قرون وسطایی اش علت ماهوی این همه ارتشاء و فساد های بی پایان است  و آن را باز تولید میکند . نظامی که رانت خواری ، سرکوب و تروریسم در آن نهادینه شده است و بدون این فسادهای مالی و اداری واخلاقی نمیتواند به بقای خود ادامه دهد و به جای حل تضادهای لاینحل اقتصادی و سیاسی ( که قادر به حل و فصلش نیست )  آن را به خارج از مرزها پرتاب میکند و پولهای به غارت رفته نفت را به به جیب قصاب اسد در سوریه و نیروهای بینادگرایی نظیر حزب الله لبنان می ریزد  .

در چارچوب این رژیم عقب مانده و عهد بوق امکان برنامه ریزی و نظارت دموکراتیک و شفاف سازی و اصلاحات ساختاری هرگز میسر نیست و نخواهد بود و بحث و فحص در مکانیزم ها ما را به جاده های خاکی خواهد بود .  پیش درآمد هر راهکاری آزادی های سیاسی مردم در بند و زنجیر میباشد که اصلا در این نظام در رویاها هم قابل تصور نیست . یعنی همه فرایندها های سیاسی و اجتماعی و  راه حلهای اقتصادی با از میان برداشتن بنیادی این نظام پوسیده گره خورده است .