Tuesday, December 30, 2014

تغییر لحن شیطان بزرگ با محور شر یا چراغ سبز اوباما به آخوندها




35 سال است که این دو با هم لاس میزنند و هرگز به توافق جدی نرسیده اند و تنها بده و بستان های پنهانی با هم داشته اند . در این میان تنها مردم ایران قربانی این سیاست کثیف مماشات شده اند . 
 آخرین شرطی که یکی از  سرتیپ های جمهوری اسلامی به نام غلامحسین غیب پرور از زبان ائمه جمعه و دیگر مقامات ریز و درشت  برای رابطه با آمریکا گذاشته بود ختنه و مقلد رهبری جمهوری اسلامی شدن اوباما بود .


به گزارش صدای آمریکا، آقای اوباما در مصاحبه ای با  شبکه رادیویی ان.پی.آر، در پاسخ به این پرسش که آیا می تواند تصور کند که سفارت آمریکا در تهران، در دو سال پایانی ریاست جمهوری او بازگشایی شود گفت: «من هرگز نمی گویم هرگز.» آقای اوباما اما گفت برای برقراری رابطه باید گام به گام پیش رفت.

آقای اوباما گفت ایران با کوبا فرق دارد. آمریکا در نظر دارد در کوبا سفارت خود را تاسیس کند. رئیس جمهوری آمریکا گفت کوبا یک کشور کوچک است و خطری مهم برای آمریکا به شمار نمی رود، اما ایران بزرگ است و از تروریسم حمایت کرده و به دنبال قابلیت های اتمی بوده است.

با این حال، آقای اوباما گفت امیدوار است که ایران و آمریکا بتوانند به توافق اتمی برسند تا ایران به جامعه جهانی بازگردد. او گفت امیدوار است که این اقدام به بهبود روابط ایران با آمریکا منجر شود.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت در صورتی که تهران با توافق جامع اتمی موافقت کند، ایران می تواند به «یک قدرت بسیار موفق منطقه ای» تبدیل شود.