Saturday, December 27, 2014

چراغ سبز میرحسین موسوی به خامنه ای : من برانداز نیستم



میرحسین موسوی نخست‌وزیر هشت سال دوران جنگ در روزهایی که فساد و اختلاس های نجومی سر تا پای نظام را فرا گرفته است و آن را مانند خوره از درون می خورد ،  در حصر خانگی بار دیگر با اشاره به امواج اتهاماتی که این روزها بسویش نشانه رفته اند و او را معاند و دشمن نظام جمهوری اسلامی معرفی کرده اند و حتی خواستار اعدامش شده اند واکنش تندی نشان داد و گفت که من برانداز نیستم برانداز کسانی هستند که از جیب مستضعفان و پابرهنگان و فقرا فسادهای عظیم را در کشور ایجاد کرده‌اند . 
به گزارش کلمه او اظهار داشت : 
 اینجانب و رهنورد از ابتدای حصر بارها از طریق زندانبانان، به مسئولان امر برای حضور در دادگاهی علنی و صالح اعلام آمادگی کرده‌ایم
 موسوی گفت : ادعای اخیر تفهیم اتهام، کذب و بی‌معنی است و ما تا کنون چند بار خواستار حضور یک مقام قضایی برای تعیین وضعیت حقوقی و همچنین رسیدگی به ورود غیر قانونی و حضور چندماهه بدون مجوز درون منزل شده‌ایم که به‌رغم قول‌های داده شده اما هیچ‌گاه اقدامی صورت نگرفت.

میرحسین موسوی همچنین تاکید کرده است که آنان اگر به جای اتهام‌زنی‌های کذب و بی‌معنا، رشد و بلوغ یک ملت را آشوب عده‌ای بزغاله و گوساله نمی‌خواندند، امروز مجبور نبودند مفاسد بزرگ را انکار کنند و با جنگ‌های روانی و راه اندازی کاروان‌های روایت، افکار عمومی را از خطرات این‌همه فساد و تباهی منحرف سازند



نمایندگان مجلس خواهان اعدام موسوی شدند

 نمونه هایی از واکنش هیستریک 

فرارو :  مصباح یزدی گفته است "اگر حکم حکومتی نبود، هم طبق شرع و هم قوانینی که ما داریم سران فتنه باید مجازات بشوند و حکمشان هم اعدام است . 

کوثري نماینده مردم تهران : اگر سران فتنه دادگاهي هم بشوند به خاطر اين جرم سنگين آنها که امنيت ملي را به مخاطره انداختند،حکمشان قطعاً اعدام است .

عضو کمیسیون صنایع و معادن : سران فتنه باید محاکمه شوند و حکم آنها قطعا سنگین است ، حکم قتل کمترین حکم برای آنهاست

به گزارش دیگربان، روانبخش به سایت «صلح‌نیوز» گفته «حاضر هستم طناب دار را خودم به گردن موسوی و کروبی بیندازم.» .


دبیر سیاسی نشریه «پرتو سخن» ادعا کرده «خیانت‌هایی که موسوی و کروبی به نظام و کشور کردند در طول انقلاب اسلامی کسی نتوانست انجام دهد. خیانت آن‌ها برابری با خیانت منافقین می‌کند . » 

به گفته وی «حکم سران فتنه محارب است و باید اعدام می‌شدند و من این آمادگی را  دارم که خود مجری اعدام این دو خائن شوم »





تیراندازی به عکس‌های موسوي و كروبي و خاتمي