Monday, December 29, 2014

جرم سیدحسین موسوی بغی و افساد فی الارض است و باید اعدام گردد


روزنامه های امروز

با اینکه آقای سیدحسین موسوی اعلام کرد که من برانداز نیستم و فعالیت هایم در چارچوب نظام ولایت فقیه بوده است ، روزنامه های رژیم اما باز همه با توپخانه های حکومتی بسوی او شلیک تبلیغاتی کردند و جرمش را بغی و افساد فی الارض که مرادف با اعدام است دانستند و جار و جنجال براه انداختند .
براستی معلوم نیست که سران حاکم چه جک و جانوری هستند که حتی به کسی که به نظام در کلیت اش احترام میگذارد و هدفش تغییرات در چارچوب همین رژیم بوده است اینگونه گستاخانه و پرخاشگرانه می تازند .





آیت الله طبسی نماینده ولی فقیه در استان خراسان باز هم بر طبل اعدام کوبید و خواهان اعدام موسوی و کروبی شد .

روزنامه خراسان : آیت الله طبسي،نماينده ولي فقيه در استان هاي خراسان، با تاکيد بر اين که 9 دي، روز بصيرت و ميثاق با ولايت است افزود: : «اين آقايان اگر هم نمي دانستند که به چه کاري دست زده اند، آن چه بنده در سال 88 عرض کردم درباره آن ها صدق مي کرد؛ در آن زمان رهبري گفتند که انتظار مي رود روحانيت و عالمان ديني، مردم را در جريان اتفاقات قرار دهند و شرايط را براي آن ها تبيين کنند. ما هم چون نظر رهبري را مي دانستيم با صراحت و به دور از هر گونه انگيزه سياسي مطالبي را عرض کرديم».


نماينده ولي فقيه در استان هاي خراسان ادامه داد: آن آقايان مي دانستند که دستگاه هاي اطلاعاتي آمريکا، غربي ها، راديو بي بي سي و ديگران از آن ها حمايت مي کنند اما علي رغم آن که مي دانستند و اين مسائل را مي شنيدند، با اين وجود به ميدان آمدند و تقريبا جنگ مسلحانه اي در نظام اسلامي به راه انداختند که قطعا اگر اين خصوصيات مطرح شده درباره آن ها صادق باشد بدون شک حکم آن ها اعدام است