Saturday, August 20, 2011

کتاب سواران سرد به خاطر صحنه سکسی چاپ نمی شود


نویسنده رمان دفاع مقدس « سواران سرد » گفته است که از سانسور کتابش برای چندمین بار کارد به استخوانش رسیده است . او در مصاحبه اش با خبرنگار مهر در حالی که بر افروخته به نظر میرسید گفت  دیگر از اصلاحیه یا سانسورکوتاه نمی آید . یکی از ایراداتی که وزارت ارشاد به این کتاب گرفته است به خاطر صحنه سکسی  به دنیا آمدن یک کره اسب از مادیان آنهم در ملاء عام میباشد که بنا بقول همان دستگاه سانسور ولایت بدآموزی برای امت همیشه در صحنه و بخصوص طلاب پیر و جوان  حوزه علمیه دارد .
بنظر میرسد که ایران اسلامی از زمان ایرج میرزا که به طعنه شعری در مورد زن بی نقاب سروده بود و حتی از صدر اسلام هم عقب تر ، تر رفته است . چرا که تا به حال بنده که متخصص در علم حدیث و روایت هستم . حتی یک مورد از بدنیا آمدن  کره خر یا یا توله سگ  را که بد آموزی داشته باشد از بزرگان دین نشنیده ام .
به هر جهت وزارت ارشاد هرگز انتظار آن را نداشت که یک نویسنده مکتب ولایت و رمان دفاع مقدس این هتک حرمت را به چهره ولایت مرتکب شود و با نمایش گذاشتن یک صحنه مستهجن سکسی آبروی 1400 ساله  نظام مقدس اسلامی را ببرد و از اسلام و مسلمین چیزی باقی نگذارد .

No comments:

Post a Comment