Friday, August 26, 2011

رتبه نخست کاربران ایرانی در مراجعه به سایت های سکسی در جهان آنهم در روز عاشورا




ابراهیم بیانی معاون اطلاعات سپاه « فجر » استان فارس در جمع گروهی از فرماندهان بسیج ادارات این استان گفته است : تحقیقات « ارتش سایبری سپاه پاسداران »  نشان میدهد کاربران اینترنت در تهران در روز عاشورا از نظر مراجعه به سایت های « غیر اخلاقی » در میان 183 کشور جهان در رتبه نخست قرار گرفته اند .
آقای بیانی گفته که تحقیقات « ارتش سایبری سپاه پاسداران » همچنین نشان می دهد که در زمینه مراجعه کاربران ایرانی به سایت های « غیر اخلاقی » تهران در رتبه نخست و شیراز در رتبه ششم کشور قرار دارند .
این مقام اطلاعاتی افزوده است : « چگونه ممکن است با وجود ماهواره ها دیگر انگیزه ای برای حضور جوانان در مساجد ، روزه گرفتن و انجام فریضه امر به معروف باشد » .
وی همچنین اظهار داشته است : « امروز بیش از 50 درصد مردم از ماهواره استفاده می کنند و « استفاده از ماهواره ها به نوعی در جامعه اسلامی ایران تاثیر گذاشته است » .
معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس ادعا کرده است : « طبق آمار افرادی به علت سیگنال ندادن برخی از شبکه های خارجی از جمله فارسی وان اقدام به خودکشی کرده و یا مانع رفت و آمدهای خانوادگی شده اند » .
این برای اولین بار است که چنین آماری در باره فعالیت کاربران اینترنت در ایران از سوی « ارتش سایبری پاسداران » منتشر می شود .
                                     
   لازم به ذکر ایت که این خبر در روز چهارم شهریور پس از ساعتی از « خبرگزاری فارس » حذف شد

No comments:

Post a Comment