Tuesday, August 23, 2011

پیام جمهوری اسلامی به امت شهید پرور و دشمن شکن لیبی



 این پیام ولایی ،  آب بازی عده ای را در خیابانهای طرابلس در جشن پیروزی مصداق جنگ نرم دانست و از روحانیان و طلاب لیبی خواست در این موارد با شدت و حدت بر خورد کنند ، چرا که خطر آب بازی بقول ولی امر مسلمین جهان و احادیث و روایات  بزرگترین خطر جوامع اسلامی در عصر حاضر  میباشد و موجب رواج سکولاریسم و بی بند و باری میشود . و اما متن پیام .
بسمه تعالی 
در راستای صیانت انقلاب با شکوه امت همیشه در صحنه لیبی ، و حفظ آبروی مسلمین  جمهوری اسلامی آماده است تا تجربیات خونبار خود را که در سه دهه پر فراز و نشیب کسب کرده است بیدریغ در اختیار مردم شهید پرور و ولایت دوست لیبی قرار دهد تا در استمرار این قیام الهی از نهضت خود صیانت کنند . 
1 - ضعف نهضت با شکوه شما فقدان «  ولایت فقیه  » میباشد که اگر با آن جدی برخورد نشود تمامی دستاوردههای شما را بر باد خواهد داد . نایب امام زمان سیدعلی شیره ای آماده است زعامت  جامعه شما را بر عهده بگیرد و در مسیر آن غایب اعظم هدایت نماید . او با معجزات و قوه مرموز خدا داده قادر است هر بن بستی را در مسیر قیام شکوهمند با سر انگشتان سحر آمیز خود از راه بر دارد و آب را همانجا بریزد که می سوزد  .
2 - بقول امام  آمریکا یعنی شیطان بزرگ که در 1492 کشف  شده است . 2000 سال ملت لیبی را استعمار کرده است . برای بریدن دست دشمنان اسلام و اقامه  نخستین نماز جمعه ما آیت الله جنتی را به کشور شما می فرستیم تا آن را در میدان سبز طرابلس بر گزار نماید . این عالم بزرگوار صندوقچه ای گرانبها از تجربه از زمان آدم صفی الله میباشد و حرکات دددددمنشانه ملحدین را بی اثر و پوزه مخالفان را به خاک خواهد مالید .
3 - وعده و وعید بدهید که  در مورد حجاب اجباری در کار نیست و سپس که آب از آسیاب افتاد . سیاست یا روسری یا تو سری را در شاکله سیاستهای خود قرار دهید . همانطور که ائمه جماعات ما فرمودند زنها از هر ماری زهر دارتر میباشند . تاکید میکنیم حجاب اجباری را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده و قانون سنگسار را  بیدرنگ در ملاء عام به اجرا بگذارید تا سر این مار را از آغاز به سنگ بکوبیم . در این راستا ما آماده ایم یک میلیون چادر و چاقچور سیاه رنگ برای نشان دادن حسن نیت خود به آن سرزمین بفرستیم .
4 - مجانی کردن آب و برق و ریختن پول نفت بر سر سفره مردم  . همان شعاری که امام  که نور بر سر قبرش ببارد ، در نطق تاریخی خود در بهشت زهرا دادند و کشور زیبای ایران را تبدیل به  آبادترین گورستان در جهان کنونی کردند .
5 - صدور انقلاب و رها سازی قدس عزیز و تشکیل ارتش 20 میلیونی . ما حاضریم در این مسیر هزاران هزاران سگ بسیجی و هار و لباس شخصی های قاتل و تروریست را برای آموزش اعزام کنیم . 
6 - برای جلوگیری از فرنگ جلف غربی آب بازی را ممنوع کنید .  تفکیک جنسیتی را از کودکستان تا  دانشگا هها از همان قدم اول به اجرا در بیاورید . و در قدمهای بد ضعیفه ها را در زندان خانه ها بگذارید بمانند تا از شیوع بی بند و باری جلوگیری شود . حزب چماق بدستان ما در این راستا حاضر است تمامی اندوخته های خود را که یک ره آورد تاریخی محسوب میشود در اختیار شما بگذارد .
7 - آزادی کلمه ای است که ما همیشه مثل جن و بسم الله از آن گریزان بودیم . ملتی که ولایت فقیه دارد باید مانند گاو و گوسفند شود و هر چه نایب خدا گفت بی چون و چرا انجام دهد .  ما در این مسیر ضربه های مهلکی خورده ایم و البته با نصایح و رهنمودهای پیامبر گونه رهبری با تشکیل کهریزک این مشکل را حل کردیم . تجاوز اصلی ترین رکن حفظ نظام است . چه به حقوق مردم و چه به کشورهای همسایه تا بر پایی امپراطوری مقدس اسلامی . اما و اما برای پیشبرد این سیاست با اسم رمز « هدف وسیله را توجیه میکند » مانند اوائل انقلاب بنویسید که حتی مارکسیستها در جمهوری اسلامی لیبی آزادند . البته بعد از مرگ  .
8 - ایران اسلامی در این سی سال به عنوان الگو و سمبل ترقی ،  در جهانی که در لجنزار آزادی و افکار برابری طلبانه فرو رفته است . چشم جهانیان را خیره کرده است  . ما مقام اول را در اعدام در جهان کسب نموده ایم . ایران را به زندان خبرنگاران ملقب ساختیم  . فرار مغزها هیچ کجای این کره خاکی مانند این مملکت نیست . د ر اعتیاد نیز مقام نخست را احراز نمودیم و صدور دختران سرکوب شده به عنوان تن فروش از دبی و پاکستان و افغانستان گرفته تا در فرنگستان و ... 
9 - خس و خاشاک ها و میکرب و بز و بزغاله ها را از همان آغاز برای تحقق جامعه ای ولایی از راه بر دارید . چه در خیابانها با رفتن تانکها بر روی آنها و چه با پرتاب کردنشان از روی پلها و کوی دانشگاهها . جامعه ولایی به انتخابات نیازی ندارد . فرمان ولایت همان فرمان خدا و معصومین میباشد . مخالفان آن مفسد فی الارض و حکم اعدام در مورد آنها باید جاری شود .
جمهوری اسلامی رجاء واثق دارد که دولت ولایی لیبی با بکار بردن این رهنمودها بر کلیه مشکلات ، جز معضلات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی غلبه کرده و با اتکا به ولایت مطلقه فقیه . مانند ایران اسلامی تبدیل به جهنم اسلامی خواهد شد .

No comments:

Post a Comment