Thursday, August 18, 2011

بیژن و منیژه پس از گذشت قرنها توقیف شدند



بعد از پایین کشیدن مجسمه هایی که نام ایران و ایرانی بر خود داشته اند و نابود کردن و در زباله ها انداختن آنها . بعد از با بولدزر رفتن به روی آثارهای باستانی  این خاک گوهر خیز و مرز پر هنر و تکه تکه کردنشان  و بر روی آنها امامزاده و مساجد ساختن . بعد از خشکاندن رودها و دریاچه ها و جنگلها . بعد از ممنوعیت ماهواره ها و نابود کردن آنها تحت عنوان جنگ نرم  . بعد از زندانی کردن جوانان به بهانه آب بازی ! .  این غول قرون وسطا و افسار گسیخته یعنی حکومت ضد ایران و ایرانی دندان تیز کرده است تا سم بر زمین بکوبد و با چنگالهای خونین خود به گنجینه های ادب فارسی که از روح و روان ایرانیان مایه گرفته است یورش ببرد و واژه ها را سر ببرد .
احساس حقارت نسبت به فرهنگ غنی این مرز و بوم از همان زمان که اعراب تنوره کشان کتاب ها را میسوزاندند . زنها را به بردگی می گرفتند و حتی به پسران تجاوز میکردند در چهره های ناپاکشان موج میزد تا با فرافکنی های مذهبی عقده های چرکین و سرکوب شده قبیله ای  خود را تشفی بخشند  . 
فیلسوف و مرد متفکر و ثمره عمر خمینی آیت الله مطهری میگوید : « پرداختن به فرهنگ ایرانی ، زبان فارسی ، و شاهنامه فردوسی خدمت است یا خیانت؟ زنده کردن لغات فارسی باستانی ، برگشتن از تعالیم قرآنی است . .. اینها همه برای دور کردن مردم از لغات قرآن است . برای قطع رابطه و بریدن از نهج البلاغه است . برای عدم آشنایی مردم به جمعه و جماعت است ، فردوسی خاسر و زیانکار است ...  » . این مغز متفکر حتی قدم را فراتر گذاشته و پدران ما را احمق نامید .
اکنون اشغالگران با دیدن خیزش عظیم مردم این مرز و بوم به سوی  دستاوردهای تاریخی  خود و تحقیر فرهنگی که 24 ساعت زندگی را در زیر شکم و اشک و گریه قمه و خاک بر سر زدن  خلاصه کرده است  دست به  شبیخون به کتابهای غنی و گنجینه های تاریخی این میهن  زده اند ، چرا که آن را متناقض و در تضاد با فرهنگ قرون وسطایی خود می بینند . آخوندهای مفت خور مانند جن و بسم الله از هر چیزی که ذره ای عطر و بوی انسانیت و آزادگی داشته باشد گریزانند و با فریاد الله و اکبر به آن وحشیانه حمله میکنند و گوشت و پوستش را میدرند .
وزارت ارشاد که بدون فرمان خامنه ای آب نمی خورد دستور داده است تا کلمات عشق و عاشقی ، مستی و شراب ، خلوت رفتن ، به آغوش خود کشیدن و .. امثال آن را در کتابهای قدیمی  سانسور کنند . چرا ، برای آنکه جوانان را از قرآن و نهج البلاغه بیگانه میکند و مردمی که از مساجد و کتابهای صدمن یک غاز آنها به ستوه آمده اند را بیشتر و بیشتر از فرهنگ مومیایی و ننگ آلودشان جدا میسازد . این جدایی خطر فروپاشی عمود خیمه نظام را به دنبال خود دارد .
ببینید که یک آیت الله در سایت خود چه می نویسد و این چرندیات به آبروی نداشته نظام ضربه نمی زند  : « اگر در موقع چت کردن مایعی از مجرای تناسلی وی خارج شود یا مایع با پرش بپرد و پس از آن فرد سست شود و نداند که منی است یا آب عشق ، مذی است و پاک . .. یا ور رفتن شوهر در هنگام نماز و آلت .... را در دهان زن گذاشتن و معاینه فرج زن با وسیله ای توسط دکتر مردانه در ماه مبارک رمضان اشکال ندارد ...  »  
اینها کراهت ندارد و کلماتی نظیر عشق و بوسه  و شراب و مستی و دلدادگی که در تمامی فرهنگ های انسانی سمبل زیبایی و محبت محسوب میشود در این نظام ولایی  قباحت دارد و از گناهان کبیره و خط قرمز نظام ولایی محسوب میشود . آنهم در کشوری که مهد صیغه های زیر 14 سال لقب گرفته است . آدم از دیدن این همه جفنگیات و ترهات علمای اعلام و حجج اسلام  شوکه میشود که چگونه این خزعبلات در عصر انقلاب در ارتباطات ممکن است  .
حتی از کلمه « عشق » میترسند . بیژن و منیژه چه کرده اند که باید بعد از قرنهای دور و دراز امروز به بیدادگاه های جمهوری اسلامی برده شوند به حکم قصاص تن در دهند و خسرو و شیرین  .
بی شک مشکل آنها این نیست . مشکل آنها بازگشت و خیزش عظیم جوانان این مرز و بوم بسوی هویت تاریخی خویش و دور انداختن لوش و لجنی که بنام اسلام به خورد خلایق میدهند میباشد . هر اسم ایرانی و هر ذره ای که رنگ و بوی هویت اصیل این مرز و بوم را دارد تیری به قلب خرافه پرستان رژیم جمهوری اسلامی است که زندگی مردم را با فقر و فرهنگ عقب مانده و قرون وسطایی و جهل خرافات تباه کرده اند . 
اگر اشغالگران در گذشته های دور و دراز توانستند  آثار این مرز و بوم را با سوزاندن و نابود کردن از بین ببرند که نتوانستند ، این لات و لوت ها نیز قادر خواهند بود .  بی شک در عصر روشنگری و بیداری ضد اسلامی ایرانیان  این تخم و ترکه هایشان قادر نخواهند بود که آنها را نابود کنند . فرهنگ یک ملت در قلب یک ملت زنده است . مجسمه ها را می توانید نابود کنید . رودها را بخشکانید . کتابها را بسوزانید . واژه ها را سر ببرید ، ماهواره ها را له و لورده کنید . آب بازی را ممنوع کنید . تجاوز کنید و هر جنایتی دیگر ... اما با قلب ملت ایران که زنده تر از همیشه می طپد چه خواهید کرد . قلبی که در آن توفانهایی از آتش شعله میکشد و بخواهید یا نخواهید به « روزی بزرگ » دمار از روزگارتان در خواهد آورد .



No comments:

Post a Comment