Tuesday, May 12, 2015

مشاور عالی آیت الله خامنه ای : ما از سوی خدا اجازه داریم اسرائیل را نابود کنیم



در حالی که اعتراضات گسترده معلمان در سراسر کشور به دلیل وضعیت فلاکت بار معیشتی ادامه دارد و در حالی که بلوچ ها هر روز سر به شورش میزنند و مردم کردستان علیه تعرض به دختری بی گناه توسط عوامل حکومتی شعار مرگ بر جمهوری اسلامی سر داده اند و فقر و فاقه کارد به استخوان 99 درصدی ها رسانده است 
مجتبی ذوالنور٬ مشاور عالی نماینده سید علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، در سپاه پاسداران در اوج بحرانهای مرگبار داخلی برای منحرف کردن اذهان عمومی بر طبل جنگ طلبی کوبید و مانند همیشه به اسرائیل نشانه رفت او با سخنان مضحکی گفت  :
ما از سوی خدا اجازه داریم اسرائیل را نابود کنیم
البته این نظام مقدس !؟ اسلامی هم اکنون مشغول بوسیدن چکمه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار میباشد وگرنه خدا به آنها اجازه میداد تا با حرفهای صدمن یک غاز و شعارهای توخالی که مردم ایران را به روز سیاه نشانده است ، آمریکا را هم نابود کنند .

دیگربان : مجتبی ذوالنور٬ مشاور عالی نماینده علی خامنه‌ای در سپاه پاسداران گفته جمهوری اسلامی از سوی خداوند اجازه یافته تا اسرائیل را نابود کند.
آقای ذوالنور افزوده قرآن این اجازه را به جمهوری اسلامی داده تا اسرائیل را نابود کند٬ اما عربستان از ناحیه چه کسی مامور شده تا یمن را نابود کند .