Thursday, May 07, 2015

قیام امت حزب الله قزوین علیه "اپیلاسیون"


عکس از آرشیو خرافه

بالاخره کاسه صبر امت حزب الله قزوین به سر آمد و علیه زدون موهای زائد بدن بخصوص واژن زنها حتی توسط محارم دست به قیام زدند .
 امت غیور و مومنان دو آتشه که در برابر اینهمه اختلاسهای میلیاردی و دزدهای نجومی و فسادی که تا مغز استخوان نظام ولایی رسوخ کرده و فقر و فاقه سکوت کرده اند در برابر زدون موهای زائد خشمشان شعله ور گشته است .
شما در جهان هیچ امتی را در تمامی طول تاریخ سراغ ندارید که علیه زدودن موها بخصوص زدون موهای پایین تنه قیام کند اما امت همیشه در صحنه و ناموس پرست  قزوین  به این عمل متهورانه دست زده اند آنهم در دهه دوم قرن بیست و یکم .


 قزوین خبر : شاید کسی هرگز فکرش را هم نمی‌کرد روزی موضوعی بهداشتی مانند اپیلاسیون- زدودن موهای زائد بدن- به سرخط خبرها برسد. اما دیروز این‌گونه شد، سایت‌های خبری به نقل از کسانی که «جمعی از مؤسسات مردم‌نهاد فرهنگی- اجتماعی و اقشار مختلف مردم قزوین» عنوان می‌شدند نامه‌ای را منتشر کردند که نسبت به رواج «اپیلاسیون کامل بدن» و «راه‌اندازی سالن‌های مخصوص اپیلاسیون» در این شهر به مسئولان هشدار داده و خواستار برخورد با آن شدند.


این نامه سرگشاده را بار اول وب‌سایت «قزوین خبر»، از وب‌سایت‌های فعال نزدیک به جریان‌های اصولگرای استان قزوین و همچنین نویسندگان اصلی نامه با چنین تیتری منتشر کرد: «خطاب به معاونت سیاسی و امنیت استانداری/ نامه سرگشاده فعالان فرهنگی»

در رابطه با جزئیات این نامه و همچنین دغدغه‌ها و نگرانی‌های نویسندگان این نامه، خلیلی سردبیر «قزوین خبر» در گفت‌وگویی با «شرق» این‌گونه توضیح می‌دهد: «این نامه متعلق به ما نیست و ما فقط آن را منتشر کرده‌ایم اما خود ما هم مدافع موضوع طرح‌شده در نامه هستیم.»

در این نامه که نویسندگانش با محوریت نگرانی برای «عفت و حیا و پوشش زنان جامعه‌مان» نوشته‌اند به‌صورت مشخص و صریح به موضوع اپیلاسیون اشاره کرده و خواستار برخورد با این مسئله شده‌اند.


متن کامل این نامه که به رحیمی، معاون سیاسی- امنیتی استاندار قزوین تحویل داده شده و رونوشتی از آن به تعداد زیادی از مسئولان دولتی، نظامی، سیاسی، دینی و صنفی استان ارائه شده است، به این شرح است:

در پی اقدامات نوظهور برخی مراکز آرایشی جمعی از مؤسسات مردم‌نهاد فرهنگی- اجتماعی
و اقشار مختلف مردم در نامه‌ای سرگشاده خواستار رسیدگی فوری به اوضاع این مراکز شدند. قال الصادق علیه السلام: «لاحیاء لمن لا دین له» چند صباحی است که بسیاری از سالن‌های آرایش بانوان شهرمان به پیاده‌نظام کارگردانان برخی از برنامه‌های ماهواره‌ای تبدیل شده و در این زمینه گوی سبقت را برای کسب درآمد بیشتر؟! از هم می‌ربایند. اگر نگاهی به لیست خدمات این مراکز بیندازیم به‌طور واضح این خدمت رایگان به جبهه فرهنگی دشمن جهت ضربه‌زدن به عفت و حیا و پوشش زنان جامعه‌مان را مشاهده می‌کنیم؛ خدماتی که با هدف نمایاندن هرچه‌بیشتر زیبایی‌ها و لطافت‌های زنانه در فضای عمومی جامعه به‌جای محیط امن خانه ارائه می‌گردد که نتایج مخرب آن بر آگاهان امور اجتماعی و خانواده مبرهن است.

متأسفانه مدتی است که پازل این‌گونه خدمات که اغلب خلاف شرع محسوب می‌شود، با انجام اپیلاسیون کامل بدن در بسیاری از این مراکز به اوج مأموریت حیازدایی خود رسیده و تکمیل گردیده و زمینه آغاز برخی از ناهنجاری‌های اخلاقی را فراهم ساخته است و حتی مراکز غیرقانونی و بدون مجوز با نام سالن‌های مخصوص اپیلاسیون در این شهر دایر گشته که بدون هیچ‌گونه نگرانی و با اطمینان از عدم نظارت ارگان‌های مسئول به کسب درآمد مشغولند! و تأسف‌بارتر اینکه از طرف برخی از مسئولان شهرمان به بعضی از این مراکز به نام مرکز آموزشی؟! در نمایشگاه‌های رسمی، غرفه اختصاص یافته و غرفه‌داران آن با بدترین وضعیت پوشش به ارائه خدمات آموزشی آرایشی خود می‌پردازند (مستندات موجود است)

به‌راستی آیا مسئولان محترمی که از افزایش آمار طلاق و سایر معضلات اجتماعی در استان نگرانند، به عواقب حمایت از این‌گونه مراکز که اقداماتشان در جهت امنیت‌زدایی از قشر فرهیخته بانوان و پایین‌آوردن شأن و مقام زن مسلمان ایرانی در حد یک کالای مصرفی که تمام سعی‌اش زیباترنمایاندن خود به مردان بیگانه با فنون آرایشی خاص است اندیشیده‌اند؟

ما فعلا این‌گونه اقدامات را با دید خوش‌بینانه و به منظور همدلی و هم‌زبانی، به عنوان غفلت و سهل‌انگاری مسئولان می‌انگاریم و از دست‌اندرکاران ذی‌ربط می‌خواهیم تا هرچه‌سریع‌تر نسبت به ساماندهی خدمات این مراکز اقدام نموده و برحذف خدمات غیرشرعی آنها نظارت نمایند. ضمنا در صورت عدم اقدام مؤثر در این خصوص، مردم دیندار قزوین بیش از این، توهین عملی به مقدسات خود را تاب نیاورده و اجازه نخواهد داد عفت و حیا و امنیت خانواده‌هایشان بازیچه دست‌های پنهان برخی افراد معلوم‌الحال گردد و خود رأسا در این زمینه اقدام خواهند نمود که مسلما عواقب آن به عهده مسئولان متسامح خواهد بود.