Friday, May 22, 2015

دانمارک هم زندان‌های ما را ندارد


زندان دانمارک 

من که با این سخنان علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندانها دلم دوباره هوس  زندانهای با صفای اوین و گوهردشت را کرده است ، به جان امام سیزدهم !؟ اگر دروغ بگویم ، از بهشت خداوندی هم با صفاتر است .
به قول حجت الاسلام شجونی  : والله شهید لاجوردی میگفت ما در اوین استخر و جکوزی درست کردیم برای مجاهدین جوانی که48 تا ترور داره الان تو جکوزی داره صفا میکنه .
حاج داوود رحمانی که یک فرشته بود .

 و چه کهریزکی روز و شب بازجوهای نازنین میگفتند :
ببريد حامله شون كنيد اين بچه قرتيا رو

به گزارش پارسینه علی‌اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندانها با اشاره به مشکلات و کمبودهای پیش روی سازمان زندانها در گفت و گو با جماران گفت: ما به دلیل مشکلات و کمبودهای اعتباری، کمبود فضا و نیروی انسانی تا تحقق نگاه امام فاصله زیادی داریم. البته تلاشهایی کرده ایم و به جرأت می توان گفت زندانهای کشور نسبت به زندانهای خیلی از کشورهای دیگر شرایط فوق العاده خوبی را دارند. در زندانهای ما به هیچ عنوان آزار و اذیت زندانی وجود ندارد. اخیرا بازرس کل دانمارک از زندان تهران بزرگ ما بازدید داشتند و اذعان داشتند ما در دانمارک هم، چنین زندانهای خوبی نداریم .

 In Denmark    Attempting to escape  from prison is not illegal, however, if a person is caught he is required to serve out the remainder of his term
در مملکت اسلامی ایران و نظام ولایت فقیه هم مانند دانمارک  فرار از زندان غیر قانونی نمی باشد . و نه تنها جرمی ندارد بلکه در مملکت اسلامی حتی به فراری گل هم میدهند و مدال هم به گردنش می آویزند .

در زندانهای ما به هیچ عنوان آزار و اذیت زندانی وجود ندارد