Wednesday, May 20, 2015

آخوندهای میلیونر



 در حالی که رسانه های حکومتی در باب ریاضت و ساده زیستی رهبر جمهوری اسلامی روز و شب تبلیغ میکنند و او را فقیر و مقروض جلوه میدهند در صدر مجله فوربس تیتر بزرگی به چشم میخورد با عنوان « روحانیون میلیونر »  و قرار داشتن  لوکوموتیو آنها بر ریل ثروت بادآورده در ایران . 
نمونه ای از این پولدارهای عمامه به سر محمد تقی مصباح یزدی میباشد که از نزدیکان آیت الله خامنه ای میباشد و موسسه بزرگ آموزشی امام خمینی را با شعبه هایش مدیریت میکند ، یا واعظ طبسی که معروف به امپراطور شده است و حرم امام رضا را اداره میکند ، این آخوندها اداره انحصاری امامزاده ها موسسه های خیریه و بخش های دولتی را در دست دارند و همچنین شاهرگ اقتصاد ایران و و بانکها ، هتلها ، شرکت ها ، و سوپرمارکت ها و داروخانه ها . آنها حتی در فراسوی مرزها سرمایه گذاری های هنگفتی کرده اند .

همچنین خبرگزاری رویتر نوشته است که آیت الله خامنه ای صدرنشین بدون منازع آخوندهای ثروتمند حاکم بر ایران میباشد و بر الیگارشی 95 میلیون دلاری سلطه بی چون و چرا دارد . این ثروت سی برابر از دارایی های محمد رضا شاه پهلوی بیشتر است . 

نمونه ای از تبلیغات رژیم در باره زندگی رهبر جمهوری اسلامی 
 *آیت الله مهدوی در باره آیت الله خامنه ای نوشته است : "مخارج زندگی ایشان بسیار كم است. شاید نسبت به اكثریت جامعه، هزینه‌شان كمتر باشد، مثلا در منزلشان تنها یك فرش نخ‌نما وجود دارد و تمام سطح منزلشان موكت است."

او همچنین نوشته است که رهبر جمهوری اسلامی برای "مخارج زندگی روزمره، گاهی پول قرض" می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این خصوص به خاطره ای از حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر آیت الله خامنه ای استناد کرده و به نقل از او آورده است: "آقا بعضی اوقات از من پول قرض می‌كنند. با اینكه وجوهات و پولهای زیادی در اختیار ایشان است؛ اما یك ریال برای استفاده‌های شخصی مصرف نمی‌كنند. گاهی احتیاج پیدا می‌كنند، از من پول قرض می‌كنند تا بعد بتوانند قرضشان را بدهند."

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز با بیان خاطره‌ای از دیدار با آیت الله خامنه ای گفته  بود که "دلم می‌خواهد از نعلین پاره پاره و ترک خورده مقام معظم رهبری عکس بگیرم تا مظلومیت و ساده‌زیستی «سید علی» را به دیگران نشان دهم .