Saturday, July 18, 2015

سخنان شدیداللحن خامنه ای پس از زانو زدن در برابر شیطان بزرگ


خمینی کسانی را که با آمریکا خواهان مذاکره بودند خیانتکار خوانده بود


آیت الله خامنه ای پس از آنکه خط و خطوط قرمز جمهوری اسلامی را در مذاکرات هسته ای رد  و آرمان آیت الله خمینی را زیر پا گذاشت . جهت فرونشاندن خشم اصولگراها و نیروهایی که از این سازش ذلت بار به خشم آمده بودند با تاکتیک فرار به جلو سخنان خصمانه ای را علیه آمریکا در نماز عید فطر ایراد کرد و با رجز خوانی و توپ و تشر گفت که این سازش با شیطان بزرگ بر اساس مصلحت  صورت گرفته است .
آیت الله خامنه ای در باره سیاست های منطقه ای  و صدور تروریست که ذاتی و در جوهر این نظام است اظهار داشت که دست از بحران آفرینی در منطقه بر نخواهد داشت و همچنان به گروههای تروریستی در لبنان و سوریه و عراق و یمن ...  کمک خواهد داد . 
او بی آنکه از به خاک سیاه نشاندن مردم و فقر و فحشا و اختلاس ها و بی آبی و نابودی اقتصاد داخلی و تاراج نفت ، فرار مغزها و رشد نجومی ناهنجاری های اجتماعی و بزهکاری  و ... هزاران هزار معضل دیگر در این چند دهه بپردازد ،  جمهوری اسلامی را مقتدر و قوی دانست و کشورهای غربی را در حال زوال .
این سخنان خصمانه همچنین یک پس گردنی و تو دهنی به مردمی بود که از شادی توافق هسته ای سر از پای نمی شناختند و در خیابانها به دست افشانی و پایکوبی بر خواستند و فکر میکردند که اوضاع و احوال بحرانی و فقر و گرسنگی و سرکوب به پایان خواهد رسید . آنها با این شادی ها نشان دادند که حافظه تاریخی ندارند و باز هم مانند 4 دهه گذشته از جانوران دو پایی به نام آخوند سهل و ساده فریب میخورند و گذشته را چراغ راه آینده قرار نمی دهند .

خامنه ای  نماز عید فطر : با این مذاکرات هسته ای و با متنی که تهیه شده، سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد. چه این متن تصویب شود و چه نشود اجازه هیچ گونه سوء استفاده از آن داده نخواهد شد. اجازه خدشه در اصول اساسی نظام اسلامی به کسی داده نمی شود .
خامنه ای گفت: البته برای تصویب این متن یک مسیر قانونی پیش بینی شده ای وجود دارد که باید این مسیر را طی کند و خواهد کرد. این را به خود برادران عرض کردم: قابلیت های دفاعی و حریم امنیتی کشور به فضل الهی حفظ خواهد شد، اگر چه می دانیم دشمنان بر آن تکیه زیاد دارند.
خامنه ای افزود: جمهوری اسلامی در این فضای تهدیدی که دشمنان برایش به وجود می آورند، هرگز تسلیم زیاده خواهی های دشمن نخواهد شد. نکته بعدی این است که این متن چه تصویب بشود چه نشود، ما از حمایت دوستانمان در منطقه دست نخواهیم کشید، از ملت مظلوم فلسطین، از ملت مظلوم یمن، از ملت و دولت سوریه ، از ملت و دولت عراق، از مردم مظلوم بحرین و از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطین که همواره مورد حمایت ما خواهند بود.
خامنه ای گفت: گاهی در موارد استثنائی مثل هسته ای بر اساس مصلحت مذاکره کرده ایم اما همان طور که بارها تکرار کردیم ما با آمریکا در مورد مسائل گوناگون منطقه ای مذاکره ای نداریم. در مورد مسائل دوجانبه مذاکره ای نداریم، سیاست های آمریکا در منطقه 180 درجه با ما اختلاف دارد.
خامنه ای گفت: آمریکاییها، حزب الله لبنان را متهم به تروریسم می کنند، از این بی انصافی بالاتر نمی شود. با یک چنین سیاستی چگونه می شود مذاکره کرد،‌ معامله کرد و یا توافق کرد.
خامنه ای افزود: نکته بعدی در مورد رجزخوانی آمریکایی هاست در این چند روزه اخیر، بعد پایان این مذاکرات گذشته حضرات مسئولین آمریکایی با دولتمردانشان و دولت‌زنانشان هر کدامشان به نوعی رجزخوانی می کردند البته ما ایرادی به کار آنها نداریم مشکلات داخلی، آنها را وادار به رجز خوانی می کند که ما جمهوری اسلامی را پای میز مذاکره کشاندیم.
خامنه ای گفت: آنچه مانع جمهوری اسلامی در مسئله تولید سلاح هسته ای است تهدید و توپ و تشر آنها نیست، یک مانع شرعی است. اهمیت این فتوا را می دانند در عین حال باز می‌گویند که ما بودیم؛ به ملت خود راست نمی گویند حقیقت را نمی گویند.
خامنه ای افزود: آنها می گویند جمهوری اسلامی را تسلیم کردیم. تسلیم جمهوری اسلامی را مگر به خواب ببینید. 5 رئیس جمهور (آمریکا) از اول انقلاب تا امروز بر این آرزو که جمهوری اسلامی را تسلیم کنند یا مردند یا در تاریخ گم شدند، شما هم (اوباما) مثل آنها. شما هم این آرزو را هرگز به دست نمی آورید که ایران اسلامی را تسلیم کنید. 
خامنه ای در ادامه گفت: یکی از آخرین برکات این ماه راهپیمایی عظیم روز قدس بود. ملت ما را باید از شعار و حقانیتش شناخت. همه فهمیدند شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا فضای کشور را تکان داد.