Tuesday, September 11, 2012

جمهوری اسلامی برای بازگشایی کنسولگری در لندن به غلط کردن افتاد


یک نخبه بسیجی در حمله خودجوش به سفارت انگلیس

جمهوری اسلامی بعد از چند ماهی  دندان به جگر گذاشتن به عجز و ناله و در واقع به گوه خوردن به پای بقول خودشان روباه مکار پیر افتاده و از دولت فخیمه انگلیس خواست که اجازه دهد لانه جاسوسی خود را در لندن برای انجام امورات کنسولی !؟ باز کند . این همان جمهوری اسلامی است که در حمله یک مشت اوباش به سفارت این کشور عربده میکشید که این عمل غیرت مسلمانی و حرکت خودجوش دانشجویان ، واکنش نخبگان امت اسلامی در راستای ظهور آقا امام زمان بود .
سیاست جمهوری اسلامی از آغاز روی کار آمدن در همین راستا بوده است نخست مانند سگهای هار پارس میکند و وقتی که می بیند حریف پر زورتر است و سمبه اش می چربد به غلط کردن و گوه خوردن می افتد .
حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه با تاکتیک فرار به جلو به گزارش صدای آمریکا به روزنامه فاینشنال تایمز چاپ لندن گفته است که این بازگشایی ربطی به سیاست ندارد و تنها در خدمت رسانی به 350 هزار ایرانی مقیم آمریکاست .
البته این معاون ، جاسوسی و دخالت های تروریستی را مانند اسلاف تاریخی خود خدمت نامیده است . روز دوشنبه یک مقام وزارت خارجه بریتانیا در لندن در مورد بسته شدن سفارت کانادا در تهران گفت :  نگرانی کانادا در زمینه ایمنی کارکنانش در ایران را درک میکند . ما نیز سال پیش در پی حمله به سفارتخانه مان تصمیم به بستن سفارت خود در تهران را گرفتیم . حکومت ایران برای صلح و امنیت جهانی یک تهدید است و به گروههای تروریستی مثل حزب الله لبنان و نیز به رژیم اسد در سوریه کمک میکند .