Monday, September 24, 2012

تظاهرات فاحشه ها !؟ در لندن



بر اساس حرفهایی که این تن فروشان میزنند ، یعنی حرفهای همه بزرگان اسلام از مراجع تقلید گرفته تا آنهایی که پشم و پیل  کمتری دارند . زرشک . 
یعنی اکثریت قریب به اتقاق مردهای ایرانی به زنانشان تجاوز میکنند چون بر اساس فتواها و رساله های مراجع بزرگوار زنان باید در خانه برده جنسی شوهرانشان باشند و صم و بکم هر چه نرینه ها یا شوهرانشان در تختخواب میگویند بی اما و اگر انجام دهند . 
خلاصه در سرزمینهای استکباری و به طور خاص در سرزمین بقول علمای اعلام روباه مکار انگیس که هفت پشت و آبا و اجدادشان به آنجا میرسد به تن فروشان اجازه راهپیمایی میدهند و آنها هر چه فریاد دارند بر سر دولت میکشند . در ایران اسلامی اما به ماتحت مخالفان نظام که راهپیمایی مسالمت آمیز میکنند در زندانها باتوم فرو میکننند چه رسد به فاحشه ها ....
..........

بزرگترین جنبش زنان در بیست سال گذشته دوباره خیابانهای لندن را به لرزه در آورد . « جنبش فاحشه ها » که امروز پدیده ای جهانی شده است در 3 آوریل سال 2011 بعد از سخنان یکی از مسئولین پلیس تورنتو در باره زنان پدید آمد . او گفته بود که اگر زنان میخواهند به آنها تعرض جنسی و تجاوز نشود نباید مانند فاحشه ها در خیابانها و اماکن عمومی لباس بپوشند .
بعد از حرفهای این مقام مسئول پلیس زنان به خیابان ریختند و جنبشی نوین را در سراسر جهان بوجود آوردند .

در تظاهراتی که در روز شنبه توسط هزاران زن  در لندن  صورت گرفت . زنان شرکت کننده  به تبعیض دستگاه  قضایی انگیس دست به اعتراض زدند و گفتند که تنها در هفت درصد شکایات آنها پذیرفته شده است .
 یکی از تظاهر کنند گان در این راهپیمایی گفت : همیشه زنان را محکوم میکنند این تنفر آمیز است . تجاوز تجاوز است چه در یک کمپ پناهندگی صورت گرفته باشد و یا چه توسط مشتری از یک کارگر جنسی مهاجر . 
تجاوز تجاوز است ، حتی در رابطه با مردی که 20 سال همسر شماست .