Monday, September 24, 2012

آیت الله وحید خراسانی ، به حکم تورات و انجیل حضرت مسیح ولد زنا است



آیت الله وحید خراسانی که آوازه او در جهان اسلامی سالهای سال پیچیده و معروف به زهد و تقوا و پارسایی میباشد  در سایت شخصی خود  بعد از هتک حرمت  به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام توسط دشمنان بشریت بیاناتی ابراز نمودند :

 نور خدا به پف تو ای بشر خاموش شدنی نیست ، قرآن او را مسیحیت جاهل ، نادان که آن کشیش اگر عرضه دارند جواب این کلمه را بدهند : قرآن او را می سوزاند اما این قدر نمی فهمد اگر قرآن او سوخته شد ، نتیجه اش این است که عیسی بن مریم میش شود ولد زنا ، کسی که دامن مریم را از زنا پاک کرد و طهارت مولد عیسی را ثابت کرد قرآن او است
ای پاپ وامانده ! که سکوت میکنی ، عرضه داری جواب این را بدهی ؟ اگر این قرآن نبود به حکم تورات و انجیلی که الان هست ، عیسی بن مریم ولد الزنا است و ولد الزنا محروم ازملکوت خدا است پس هم نسب عیسی هم حسب عیسی به برکت نفس خاتم انبیا است .

براستی اگر این سخنان  از زبان یک کشیش راجع به پیغمبر اسلام ابراز میشد ، همین آیت الله ها زمین و زمان را کن فیکون نمی کردند و جهان را به آتش نمی کشیدند .
در ایران هر روز به این اقلیت ها بخصوص مسیحیان توهین می شود . 
اجازه مراسم مذهبی به آنها نمی دهند  وقتی که آبشان با آنها به یک جوی نمی رود اتهامات جاسوسی به آنها میزنند و به زندانشان میفرستند . 
در جهان امروز رسانه ها روزانه هزارها بار عیسی مسیح را مسخره میکنند و فیلم و کاریکاتور از او میسازند اما آب از آب تکان نمی خورد و حتی خود مسلمانان نظیر این آیت الله پشمالو او را ولد زنا می نامد اما آنها هرگز فتوای قتل مسببان آن را نمی دهند  چه رسد به اینکه بمب به خود ببندند و بیگناهان را وحشیانه به خاک و خون بکشند .