Tuesday, September 18, 2012

در جواب به امام جمعه اصفهان ما ایرانیان میخواهیم بدحجابی بیشتر و گرانی کمتر شود




 محمد تقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان که در مجلس هشتم رییس فراکسیون روحانیون مجلس بود و  به دلیل کهولت  یعنی هم سن بودن با اصحاب کهف از جمله جنتی نتوانست فرصت حضور در انتخابات مجلس نهم را به دست آورد ، به گزارش عصر ایران در مصاحبه گفته است :  ما می خواهیم گرانی بیشتر شود و بی حجابی کمتر . آنهم در زمانی که ارزش پول از پهن و پشکل و دیگر ارزهای حوزوی کمتر شده و هر دلار نزدیک به 3 هزار تومان رسیده است .
یعنی کمر مردم در زیر بار گرانی شکسته است و کارد به استخوانشان رسیده است  .

همین دیروز بود که در رسانه ها از جمله خود رسانه های حکومتی پیچید که چند دختر شجاع ایرانی به یک آخوند فضول که میخواست امر به معروف و نهی از منکر کند گوشمالی جانانه دادند و در فریاد شادی مردم ، دمش را روی کولش گذاشتند و سکه یک پولش کردند اما ، این آیت الله فکسنی که در برابر شکنجه و تجاوز در زندان خفه خون میگیرد چشمهای دریده اش را می بندد و از کیسه مردم خرج میکند و میگوید که ما گرسنگی را بر بی حجابی ترجیح میدهیم . 
او ادامه داد : باید با کسانی که با چهره ای زننده و لباسی چسبان و نیمه برهنه  در انظار عمومی ظاهر میشوند به شدت بر خورد شود تا درس عبرتی برای همه باشد . این شرایط غیر قابل تحمل در حالی است که اگر قانون ساماندهی مد و لیاس که در مجلس هفتم قانون جدی گرفته میشد حالا با دیدن چهره های بی حجاب ها تنمان تا به این حد نمی لرزید .

البته بر اساس احادیث و روایات و خوی خصلت آخوندها یک چیز مسلم است که این مفتخورها از نایب امام زمانشان گرفته تا آیت الله ها و حجت الاسلام و طلبه های ریز و درشت هرگز تنشان با دیدن بدحجاب بی حجاب نمی لرزد بلکه به دلیل خوی حیوانی در زیر شکمشان می لرزد چرا که زن را به مثابه یک کالای جنسی و برده ای در رختخواب نگاه می کنند و بر این اساس این اشغالگران ایران را  از پارکها و رستورانها  گرفته تا دانشگاهها و دیگر عرصه های جامعه به نرینه و مادینه تبدیل کرده اند . 
تا آنجا که به ایرانیان با آن تمدن درخشان و فرهنگ غنی شان بر میگردد هرگز نمی خواهند به تاریخ جهل و بربریت آخوندها بر گردند . آنها میخواهند که گرانی و شکاف عظیم طبقاتی هر چه کمتر و بدحجابی و بی حجابی که با تمدن و فرهنگ انسانی رابطه ای متقابل و ارگانیک دارد بیشتر شود و از همه مهمتر گرگهای انسان نما یعنی آخوندهای هرزه  گورشان را از این میهن گم کنند .